Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

CSAT obsłuży samoloty Jet2.com

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 grudnia 2019

Spółka Czech Airlines Technics (CSAT) poinformowała o podpisaniu umowy z brytyjskimi tanimi liniami lotniczymi Jet2.com na wykonywanie bazowych przeglądów i napraw samolotów z rodziny Boeing 737NG.

Zgodnie z podpisanym porozumieniem bazowe przeglądy i naprawy należących do Jet2.com Boeingów 737-800 mają być wykonywane w siedzibie CSAT mieszczącej się na lotnisku Václava Havla w Pradze / Zdjęcie: CSAT

Przeglądy i naprawy mają być wykonywane w siedzibie CSAT mieszczącej się na lotnisku Václava Havla w Pradze. Pierwszy przegląd Boeinga 737NG należącego do Jet2.com został wykonany latem br., a jego pozytywna ocena zaowocowała podpisaniem długoterminowego porozumienia, na mocy którego realizowane będą prace przy kolejnych samolotach.

Nowa długoterminowa umowa obejmuje wykonywanie bazowych przeglądów, dodatkowych prac obsługowych i napraw samolotów Boeing 737NG w obiektach CSAT w Pradze. Latem spółka CSAT przeprowadziła jeden bazowy przegląd Boeinga 737NG. Na podstawie wynikających z niego pozytywnych doświadczeń nawiązane zostały relacje, które zaowocowały długoterminową współpracą. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Jet2.com i zapewnić wysokiej jakości usługi w ramach tej umowy i w przyszłości – powiedział prezes zarządu i dyrektor generalny CSAT Pavel Hales.

Z przyjemnością zawarliśmy umowę z Czech Airlines Technics w celu wsparcia naszej działalności – powiedział dyrektor ds. techniki i obsługi Jet2.com Chris Hubbard.

Obecnie we flocie linii Jet2.com znajdują się 72 Boeingi 737-800, ich średni wiek to 10,3 roku, a przewoźnik oczekuje na dostawę jeszcze jednego egzemplarza tego modelu.CSAT jest spółką zależną lotniska w Pradze, mającą duże doświadczenie w obsłudze, naprawach i modyfikacjach samolotów z rodziny Boeing 737, Airbus A320 i ATR. W ubiegłym roku ponad 50% przychodów firmy wygenerował dział zajmujący się obsługą bazową tych samolotów.

W 2018 spółka CSAT weszła na rynek sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do samolotów i części zamiennych, a niedawno uruchomiła dla swoich klientów nowy portal internetowy służący do zamawiania tego typu artykułów (Współpraca CSAT i Austrian Airlines, 2019-11-22).

Warto wspomnieć, że CSAT jako pierwsza w Europie przeprowadziła modyfikację polegającą na zabudowaniu wingletów Split Scimitar w samolotach z rodziny Boeing 737NG i wykonała modyfikację sharkletów w samolotach A320. Dla jednego ze swoich klientów dokonała też wielkoskalowej modyfikacji rodziny samolotów Airbus A320, obejmującej zabudowanie systemów satelitarnej transmisji danych / Internetu, pokładowych systemów Wi-Fi i wprowadzenie konfiguracji kabiny pasażerskiej Spaceflex.

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.