Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy lot Embraera 175-E2

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 grudnia 2019

Pierwszy przedseryjny Embraer 175-E2 wystartował 12 grudnia o 11:07 czasu lokalnego z lotniska położonego obok zakładów w São José dos Campos. Lądowanie nastąpiło w tym samym miejscu po 2 h 18 min.

Pierwszy lot prototypowego E175-E2 trwał prawie 2,5 h / Zdjęcia: Embraer

Załogę samolotu stanowili kapitan Mozart Louzada, pierwszy oficer Wander Almodovar Golfetto i inżynierowie prób w locie Gilberto Meira Cardoso i Mario Ito. Start i lądowanie odbyły się w normalnym trybie układu sterowania lotem fly-by-wire. W trakcie oblotu załoga E175-E2 dokonała oceny osiągów samolotu, własności pilotażowych i działania instalacji pokładowych.

Dzisiejszy lot E175-E2 stanowi uzupełnienie naszej wizji stworzenia rodziny samolotów komercyjnych nowej generacji, które zapewniają niezrównane oszczędności naszym klientom, wyjątkowy komfort dla pasażerów i mniejszą emisję spalin dla naszej planety. E190-E2 i E195-E2 są już gwiazdami. E175-E2 jest równie imponujący – powiedział John Slattery, prezes i dyrektor generalny Embraer Commercial Aviation.