Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oferty na budowę terminala w Radomiu

Lotnictwo cywilne, 13 grudnia 2019

Wczoraj, 12 grudnia, w siedzibie Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze otwarte zostały oferty złożone w przetargu na wykonanie budynku terminala na terenie Portu Lotniczego Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku wraz z wyposażeniem i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Czas konieczny na wykonanie budynku terminala Radomiu szacowany jest na 22 miesiące / Ilustracja: PPL

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie obiektu o powierzchni 30 tys. m2, w którym znajdzie się 30 stanowisk odprawy biletowo-bagażowej, 9 stanowisk kontroli bezpieczeństwa, i po 8 stanowisk kontroli dokumentów przy wylotach i przylotach. Ponadto w terminalu będzie 10 bramek wylotowych i trzy karuzele do odbioru bagażu. W budynku będzie także duża strefa komercyjna.   

W przetargu wpłynęły 3 oferty, każda z nich zakłada czas konieczny na realizację projektu na 22 miesiące. Jest to termin krótszy o 4 miesiące od wskazanego przez Krajową Izbę Odwoławczą w wyroku, co potwierdza wcześniejsze stanowisko PPL.

Najniższą ofertę, która mieści się w założonym przez PPL budżecie (ok. 277 mln zł) złożyła spółka Mirbud – 241 463 414,63 zł. Kolejny oferent – Budimex, założył kwotę 322 257 354 zł, a Hochtief – 335 611 144 zł.

Aktualnie trwa ocena ofert. Kolejnym krokiem będzie aukcja elektroniczna, podczas której wykonawcy będą mogli zaproponować niższe kwoty za wykonanie zamówienia. Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą planowane jest na pierwszy kwartał 2020 (Przedłużony pas w Sadkowie za 146,7 mln zł, 2019-05-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.