Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Heli-Expo 2020: Shell planuje zakup H160

Imprezy branżowe, Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 30 stycznia 2020

Airbus Helicopters i Shell Aircraft współdziałają na rzecz wdrożenia H160 do eksploatacji w transporcie morskim. Jesteśmy zainteresowani szybkim pozyskaniem śmigłowców H160. Ścisła współpraca z Airbusem w minionym roku pozwoliła nam zrozumieć filozofię projektowania i produkcji H160, dzięki czemu oceniamy, że ten innowacyjny śmigłowiec oferuje istotną poprawę w zakresie bezpieczeństwa i zdolności operacyjnych. Aby jak najszybciej skorzystać z jego atutów, będziemy współpracować z Airbusem podczas końcowych etapów certyfikacji, dążąc do przyspieszonego wdrożenia H160 do transportu osób i ładunków na morskie platformy wiertnicze służące do wydobycia ropy naftowej i gazu ziemnego – powiedział podczas wystawy Heli-Expo Tony Cramp, wiceprezes Shell Aircraft.

Seryjne H160 mają wejść do służby w bieżącym roku / Zdjęcie: Airbus

Jesteśmy zaszczyceni tym, że Shell Aircraft chce jako pierwszy klient użytkować H160 w transporcie morskim. H160 łączy w sobie najnowsze innowacje technologiczne Airbus Helicopters, dotyczące bezpieczeństwa, z zaawansowaną awioniką Helionix oraz automatyzacją nowych funkcji. Jego kompaktowe rozmiary będą zaletą przy operowaniu z platform wiertniczych – dodał Bruno Even, dyrektor generalny Airbus Helicopters.

H160 został zaprojektowany nie tylko z myślą o pasażerach i pilotach. Użytkownicy śmigłowca docenią jego atrakcyjność, osiągniętą dzięki zmniejszeniu zużyciu paliwa i uproszczonemu systemowi obsług. Dostępność do poszczególnych agregatów H160 została ułatwiona dzięki zoptymalizowaniu konstrukcji śmigłowca pod tym względem. Plan obsług został dokładnie zweryfikowany podczas kampanii Operator Zero (przygotowującej program prac obsługowych jeszcze na etapie prototypów) i będzie przekazywany wraz z intuicyjną dokumentacją obsługową, pokazującą niezbędne czynności w trzech wymiarach (3D). H160 ma wejść do służby w 2020 (Pierwszy ACH160 w Azji Pd.-Wsch., 2019-07-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.