Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Fly-by-wire Honeywella dla Nuuva V300

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 25 października 2020

Słoweńska wytwórnia lotnicza Pipistrel poinformowała, że wybrała kompaktowy system Compact Fly-by-wire amerykańskiego Honeywella do bezzałogowego samolotu transportowego Nuuva V300 (Towarowe bezzałogowce Pipistrela, 2020-09-01). Ma to być kontynuacja współpracy pomiędzy tymi przedsiębiorstwami w projektowaniu bsl, dotycząca m.in. mobilności lotniczej w miastach. Pipistrel wykorzystuje wcześniejsze, wielodziesięcioletnie doświadczenia Honeywella w dziedzinie systemów fly-by-wire dla samolotów pasażerskich.

Wizja bezzałogowego samolotu transportowego Pipistrel Nuuva V300 / Ilustracja: Pipistrel

Pipistrel rozpoczął we wrześniu przyjmowanie zamówień na hybrydowo-elektryczny bsl pionowego startu i lądowania (eVTOL) Nuuva V300. Ma on mieć zasięg większy niż 300 kilometrów i udźwig do 300 kg. Szefowie przedsiębiorstwa spodziewają się, że V300 utoruje drogę dla projektowanego równolegle pasażerskiego samolotu autonomicznego Pipistrel 801.

Słoweński producent planuje rozpoczęcie dostaw seryjnych Nuuva V300 pod koniec 2023. Zamierza produkować nawet kilkaset samolotów tego typu rocznie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.