W Chengdu trwają testy nowo wyprodukowanego prototypu samolotu bojowego stealth Chengdu J-20B z docelowymi, rodzimymi silnikami Shenyang WS-15.
Pierwsze seryjne J-20 były wyposażane w rosyjskie silniki AL-31FM2 o ciągu 145 kN. Rodzime silniki WS-10C (J-20A z silnikami WS-10C, 2021-01-06), o ciągu 155 kN, zaczęto montować w J-20A w połowie 2019 (15 J-20 na stulecie KPCh, 2021-07-01). Ich wadą jest niewielki resurs.
Docelowo seryjne J-20B mają być napędzane silnikami WS-15 o ciągu z dopalaniem 180 kN. Ich zastosowanie powinno pozwolić na osiąganie przez samolot prędkości naddźwiękowej bez użycia dopalaczy. Według nieoficjalnych źródeł, obecna wersja WS-15 rozwija ciąg bez dopalania 90 kN, a z dopalaczem 150 kN. Żywotność silnika ma sięgać 8500 h.
Plany przewidują zakup dla chińskich wojsk lotniczych 300 J-20B z silnikami WS-15. Ich dostawy mają potrwać 5 lat. Obecnie chińskie jednostki dysponują około setką J-20A.