W ub. r. Airbus dostarczył 86 klientom z całego świata 766 samolotów pasażerskich i towarowych (o 4% więcej niż w 2023). Podział według typu przedstawia się następująco: 10 A220-100, 65 A220-300, 9 A319neo, 232 A320neo, 361 A321neo (14% więcej w porównaniu z 2023), 2 A330-200, 30 A330-900, 44 A350-900 i 13 A350-1000.
Przez cały 2024 Airbus otrzymał zamówienia na 878 samolotów. Klienci anulowali zakup 52 samolotów. Podział według zamówionego typu przedstawia się następująco: 2 A220-100, 15 A220-300, 1 A319neo, 134 A320neo, 502 A321neo, 4 A330-200, 78 A330-900, 5 A350F, 85 A350-900 i 52 A350-1000.
Christian Scherer, dyrektor działu Commercial Aircraft, uznał, że wyniki 2024 potwierdziły utrzymujący się popyt na nowe samoloty i uznał ubiegły rok za udany. Za najważniejsze wydarzenia uznał dostawy pierwszych A300neo, A350 i A321XLR (Aer Lingus odbierają pierwsze A321XLR, 2024-12-20, Pierwszy A220-300 dla AnimaWings, 2024-12-17, Aircalin ujawniają zamówienie A350, 2024-12-13, Air India zamówiły 100 Airbusów, 2024-12-10, Pierwszy A330neo dla Malaysia Airlines, 2024-11-29).
Portfel zamówień koncernu z Tuluzy wynosi obecnie 8658 dużych samolotów pasażerskich i towarowych.
Wyniki finansowe Airbusa za cały 2024 zostaną opublikowane 20 lutego 2025.