Sąd upadłościowy w Belgii zatwierdził przejęcie linii cargo Air Belgium przez CMA CGM. Przewoźnik poinformował o tym wydarzeniu 30 kwietnia 2025. Nowy właściciel otrzymał również niezbędne licencje od belgijskich władz lotnictwa cywilnego, co umożliwi mu wykonywanie lotów. W wyniku przejęcia przez CMA CGM zachowano 124 miejsca pracy, w tym 72 pilotów.
Air Belgium będzie nadal działać na razie pod własną marką i eksploatować swoją flotę, składającą się z dwóch Airbusów A330-200P2F i dwóch Boeingów B747-8F. Oba Airbusy są jednak obecnie uziemione w Woensdrecht.
CMA CGM i Air Belgium ściśle współpracowały w przeszłości, gdy Air Belgium obsługiwały loty dla francuskiego przedsiębiorstwa logistycznego, gdy nie posiadało ono jeszcze Certyfikatu Operatora Lotniczego (AOC). Wcześniej Air Belgium zawarły porozumienie z konsorcjum Peso Aviation Management i Air One International Holdings, ale umowa ta nie została sfinalizowana (CMA CGM kupuje A350F, 2021-11-20, Air Belgium odebrały pierwszego A330neo , 2021-10-11).