Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

150 Skycatcherów w 2011

Lotnictwo cywilne, 20 stycznia 2011

Przedstawiciele Cessny poinformowali dzisiaj, że w bieżącym roku przekażą odbiorcom 150 lekkich samolotów klasy LSA, Cessna 162 Skycatcher. Proces dostaw był do tej pory bardzo spowolniony.

Produkowane w Chinach maszyny są ponownie montowane w USA, w zakładach Yingling Aviation w Wichita. Dwuosobowy samolot w standardowej wersji kosztuje 112 250 USD / Zdjęcie: Cessna Aircraft

Pierwotnie planowano, że produkcja najmniejszych, dwuosobowych samolotów Cessny (klasy Light Sport Aircraft, o maksymalnej masie startowej do 600 kg), rozpocznie się w 2009. Dysponując już w czasie premiery maszyny, w lipcu 2007, zamówieniami na 850 egz., zakładano, że tempo montażu będzie bardzo duże i osiągnie maksymalnie 700 samolotów rocznie.

Kryzys branży lotniczej, który najmocniej dotknął segment lekkich samolotów z silnikami tłokowymi (zobacz: Załamanie lotnictwa ogólnego), jak również problemy techniczne w montowni chińskiej spółki Shenyang Aircraft, spowodowały ogromne opóźnienia.

Mimo, że pierwszy seryjny samolot przekazano odbiorcy w grudniu 2009 (zobacz: Pierwsza Cessna 162 dostarczona), do tej pory Chińczycy wysłali do USA jedynie 60 samolotów, z których połowa została ponownie zmontowana, oblatana i odebrana przez klientów.

W czasie wystawy lotniczej US Sport Aviation Expo w Sebring na Florydzie, przedstawiciele Cessny zapewnili, że tempo dostaw znacznie wzrośnie. W całym bieżącym roku nowych właścicieli powinno znaleźć 150 Skycatcherów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.