Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Piper – odbicie od dna

Lotnictwo cywilne, 23 lutego 2011

Amerykańska Piper Aircraft wyprodukowała w ubiegłym roku 160 samolotów, o 70 więcej niż w 2009. Nadal jednak nie powrócono do stanu sprzed kryzysu.

Piper PA-46-500TP Meridian, czyli odmiana modelu Malibu z turbośmigłowym silnikiem, jest najszybszą maszyną w ofercie amerykańskiego producenta. I najlepiej się sprzedaje, zarówno w okresie dobrej passy, jak i kryzysu branży lotniczej / Zdjęcie: Piper Aircraft

W rekordowym 2008 Piper Aircraft wyprodukowała 268 samolotów i osiągnęła sprzedaż o wartości prawie 215 mln USD. Jako wytwórca, ukierunkowany na produkcję samolotów tłokowych, Piper bardzo mocno odczuł skutki kryzysu. W 2009 spółka dostarczyła klientom jedynie 90 maszyn, a obrót spadł do 87 mln USD. Koniecznym były masowe zwolnienia oraz sprzedaż przedsiębiorstwa na rzecz Imprimis, prywatno-publicznej spółki z Brunei (zobacz: Piper Aircraft dla Sułtana).

Ubiegły rok był zdecydowanie lepszy. Zakłady opuściło160 samolotów, w tym 25 turbośmigłowych Meridianów. Wzrost produkcji uzyskano częściowo dzięki realizacji zamówień szkół lotniczych z Australii, Malezji, Korei Południowej, Kataru i USA. Pozwoliło to na zwiększenie wartości sprzedaży, z 87 do 120 mld USD.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.