Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

ChRL kupiła 250 silników AI-222-25F

Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, Lotnictwo wojskowe, 18 lipca 2011

W latach 2011-2013 ukraińska Motor Sicz ma dostarczyć 250 silników AI-222-25F. Będą one stanowić napęd samolotów L-15.

O kontrakcie na 250 silników AI-222-25F poinformował przewodniczący rady dyrektorów OAO Motor Sicz, Wiaczesław Bogusłajew. Zamówienie ma być realizowane wspólnie z rosyjską wytwórnią Salut. AI-222-25F to zmodyfikowany AI-222-25 z dopalaczem. Przeznaczony jest m.in. do napędu nowych chińskich samolotów szkolno-treningowych L-15 (Początek produkcji L-15, 2010-08-20).

Wcześniejsze informacje mówiły o zakupie przez ChRL 200 AI-222-25F. Według Bogusłajewa, 20 przedprodukcyjnych silników trafiło do zamawiającego jeszcze w 2008. Dwa seryjne AI-222-25F zostały wykorzystane do napędu szóstego prototypu L-15. Został on oblatany 20 października 2010. Poza nowymi silnikami na tym prototypie zainstalowano zmodyfikowany radar z anteną ze skanowaniem fazowym oraz nową awionikę i wyposażenie kabiny z trzema wyświetlaczami wielofunkcyjnymi. Ma to być wzorzec L-15 do produkcji seryjnej. Z silnikami AI-222-25F będzie rozwijać prędkość maksymalną Ma1,6. Ukraina i ChRL prowadziły rozmowy o wspólnej produkcji L-15 (Produkcja L-15 na Ukrainie?, 2009-01-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.