W latach 2011-2013 ukraińska Motor Sicz ma dostarczyć 250 silników AI-222-25F. Będą one stanowić napęd samolotów L-15.
O kontrakcie na 250 silników AI-222-25F poinformował przewodniczący rady dyrektorów OAO Motor Sicz, Wiaczesław Bogusłajew. Zamówienie ma być realizowane wspólnie z rosyjską wytwórnią Salut. AI-222-25F to zmodyfikowany AI-222-25 z dopalaczem. Przeznaczony jest m.in. do napędu nowych chińskich samolotów szkolno-treningowych L-15 (Początek produkcji L-15, 2010-08-20).
Wcześniejsze informacje mówiły o zakupie przez ChRL 200 AI-222-25F. Według Bogusłajewa, 20 przedprodukcyjnych silników trafiło do zamawiającego jeszcze w 2008. Dwa seryjne AI-222-25F zostały wykorzystane do napędu szóstego prototypu L-15. Został on oblatany 20 października 2010. Poza nowymi silnikami na tym prototypie zainstalowano zmodyfikowany radar z anteną ze skanowaniem fazowym oraz nową awionikę i wyposażenie kabiny z trzema wyświetlaczami wielofunkcyjnymi. Ma to być wzorzec L-15 do produkcji seryjnej. Z silnikami AI-222-25F będzie rozwijać prędkość maksymalną Ma1,6. Ukraina i ChRL prowadziły rozmowy o wspólnej produkcji L-15 (Produkcja L-15 na Ukrainie?, 2009-01-17).