Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bumar podpisał indyjski kontrakt

Przemysł zbrojeniowy, 18 stycznia 2012

17 stycznia w New Dehli przedstawiciele grupy Bumar i indyjskiej BELM podpisali umowę, dotyczącą wspólnych dostaw 204 WZT-3 o wartości 275 mln USD.

Wozy Zabezpieczenia Technicznego (WZT-3) stały się jednym z przebojów eksportowych polskiego przemysłu obronnego. W ciągu dekady indyjskie wojska lądowe otrzymały 362 takie pojazdy / Zdjęcie: Bumar

Ze strony polskiej umowę podpisał prezes Grupy Bumar, Edward E. Nowak. W skład delegacji weszła większość zarządu spółki.

Porozumienie jest pokłosiem zamówienia przez indyjski resort obrony w spółce BELM 204 WZT-3 za 275 mln USD. Stało się to w październiku ubiegłego roku (zobacz: BEML dostarczy 204 WZT-3). Miejscowa spółka była też głównym wykonawcą poprzednich zleceń.

Ze względu na przekazanie BELM praw do produkcji licencyjnej, udział polskich zakładów w realizacji zlecenie nie jest jeszcze pewny. Można się jednak spodziewać, że wzorem poprzednich lat, główny wykonawca nie będzie w stanie zrealizować wszystkich zadań produkcyjnych.

Szczegóły umowy z BELM powinny być znane jutro, po powrocie polskiej delegacji.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.