Sikorsky dostarczył już 500 śmigłowców H-60M Black Hawk w dwóch wersjach - wielozadaniowej i transportu medycznego dla US Army i 6 odbiorców zagranicznych w ramach FMS.
Uroczystość przekazania US Army dwóch śmigłowców - UH-60M i HH-60M odbyła się 18 lipca w siedzibie Sikorsky Aircraft w Stratford. W ten sposób liczba śmigłowców H-60M Black Hawk dostarczonych armii amerykańskiej sięgnęła 500. 400 z nich to wielozadaniowe UH-60M, a 100 to śmigłowce ewakuacji medycznej (Medevac) HH-60M. W tej liczbie uwzględniono 73 UH-60M sprzedanych przez rząd federalny odbiorcom zagranicznym w ramach FMS (Foreign Military Sales).
Sikorsky rozpoczął modernizowanie Black Hawków do ucyfrowionej wersji M pod koniec lat 1990. Wcześniej produkował analogowe UH-60A (od 1978) i L (od 1989), których część przebudowano potem do nowego standardu. Pierwszy seryjny UH-60M trafił do US Army w grudniu 2007 (Sikorsky podpisał kontrakt wart 7,4 mld USD, 2007-12-13). Z kolei pierwszy HH-60M Medevac z kabiną przystosowaną do ratownictwa medycznego Sikorsky przekazał w sierpniu 2008. Śmigłowce H-60M wylatały dotąd 200 tys. godzin (wszystkie Black Hawki - ponad 5 mln h).
Plany przewidują wyprodukowanie do 2026 łącznie 1375 śmigłowców H-60M, w tym 956 UH-60M i 419 HH-60M. Razem ze zmodernizowanymi UH-60A i L ma powstać 2100 Black Hawków standardu M. Obecny etap dostaw (Multi-Year 7) kończy się w bieżącym miesiącu. Nowy 5-letni kontrakt (Multi-Year 8) Sikorsky'ego z US Army i US Navy o wartości 8,5 mld USD (z opcjami - 11,7 mld USD) został podpisany 6 lipca 2012 (Wieloletnie zamówienie na H-60, 2012-07-10). Podstawowy program przewiduje dostarczenie 234 UH-60M i 120 HH-60M dla US Army oraz 193 MH-60R Seahawk dla US Navy, także dostawy zagraniczne śmigłowców tych typów w ramach FMS. Rozkład produkcji w poszczególnych latach ma być zależny od priorytetów Kongresu i Pentagonu.