Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cirrus wesprze Icon Aircraft

Lotnictwo cywilne, 07 sierpnia 2012

Icon Aircraft, opracowującą latającą mini-amfibię A5 podpisała w Cirrus Aircraft umowę, dotyczącą produkowania przez tę drugą spółkę elementów kompozytowych płatowca samolotu.

W momencie rozpoczęcia sprzedaży w 2008, zapewniano, że produkcja tych wodnosamolotów rozpocznie się w 2010. Dzisiaj wiadomo, że przygotowania do seryjnego wytwarzania maszyny ciągle trwają. Mimo tego Icon A5 ciągle cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem / Zdjęcie: Icon Aircraft

Umowa zakłada, że dysponujący ogromnym doświadczeniem w produkcji kompozytowych samolotów Cirrus Aircraft będzie wykonywał dużą część elementów płatowca dla seryjnie wytwarzanych A5. Produkcja powinna rozpocząć sie pod koniec bieżącego roku, a pierwsze seryjne A5 powinny byc dostępne latem 2013.

Informacja ta daje po raz pierwszy podstawy do przyjęcia zapewnień Icon Aircraft jako bardzo prawdopodobnych. Spółka nie w przeszłości realizowała coraz to nowych deklaracji o terminach rozpoczęcia dostaw A5 (np. latem ubiegłego roku podawano, że będzie to… koniec 2011, Icon A5 ciągle popularny, 2011-08-19). Kolejne przesunięcie czasu dostaw jest także potrzebne do zrealizowania zapowiedzianej zmiany silnika. W lipcu br. przedstawiciele spółki poinformowali o rezygnacji z gaźnikowego Rotaxa 912 ULS na rzecz nowszej i bardziej oszczędnej odmiany 912 iS z wtryskiem.

Kłopoty z terminowością dostaw nie doprowadziły jednak do masowych rezygnacji z zakupu nowatorskiej konstrukcji. Na mini-wodnosamolot dla dwóch osób zebrano do tej pory ok. 750 zamówień.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.