Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kazachstan zamówił 7 samolotów An-148

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 06 marca 2008

O kontrakcie poinformował ukraiński prezydent Wiktor Juszczenko w czasie szczytu kazachsko-ukraińskiego w Astanie. Ukraina zgodziła się na udział przedsiębiorstw Kazachstanu w budowie zamówionych samolotów.

Kontrakt ma być realizowany od trzeciego kwartału 2008. Naukowo-techniczny lotniczy kompleks im. Antonowa (ANTK) podpisał umowę z kijowską wytwórnią GP KiAZ Awiant dotyczącą prawa do konstrukcji samolotu An-148-100 i używania znaków towarowych An i Antonow przy produkcji i sprzedaży An-148.

Prawo do produkcji An-148, poza wytwórnią Awiant, posiada rosyjska OAO WASO (Woronożewskije akcjonarnyje samoliotostroitielnyje obszcziestwo). W bieżącym roku ma zostać uruchomiona seryjna produkcja tych samolotów. An-148 to samoloty transportu regionalnego, przewożące od 70 do 90 pasażerów na odległość 4,5 tys. km. Europejski certyfikat typu samolot uzyskał 26 lutego 2007. An-148 jest napędzany dwoma turboodrzutowymi silnikami D-436-148 produkowanymi przez Motor-Sicz. W wersji eksportowej mogą być wykorzystane silniki CF-34-10. Bezpośrednimi konkurentami An-148 są Suchoj Superjet i Embraer 190 (Putin wpuszcza Alenię do Suchoja, Rekordowy rok Embraera). Rynek na samoloty tej klasy jest oceniany na najbliższe 5 lat na 500 egz., w tym krajach WNP na 170.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.