Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejny AW169

Lotnictwo cywilne, 23 listopada 2012

Dzisiaj w zakładach AgustaWestland w Casina Costa odbył się oblot 3. prototypu śmigłowca AW169, co jest zgodne z harmonogramem prac rozwojowych. Producent zakłada, że uzyska certyfikat typu dla tego wiropłata w 2014.

Trzeci prototyp AW169 / Zdjęcie: AgustaWestland

Próba trwała 35 minut i zakończyła się wypełnieniem wszystkich wstępnych założeń – przede wszystkim sprawdzenia podstawowych charakterystyk lotu. Śmigłowiec oznaczony jako AC3 dołączy do pierwszego i drugiego AW169, które wzbiły się w powietrze odpowiednio w maju oraz lipcu br. (Oblot AW169, 2012-05-11, Drugi AW169, 2012-07-07). Czwarta i ostatnia przewidziana do prób maszyna powinna zostać oblatana na początku 2013.

Przedstawiciele producenta deklarują, że próby – których zwieńczeniem ma być uzyskanie certyfikatu typu w 2014 – przebiegają zgodnie z planem. Do tej pory odbyto testy w locie w łącznym wymiarze ponad 100 h.

Trzeci prototyp jest pierwszym, który otrzymał możliwość chowania podwozia. Został przeznaczony do prób w zimnych i bardzo ciepłych warunkach atmosferycznych (w laboratorium oraz w prawdziwym otoczeniu), jak również do certyfikowania wyposażenia dodatkowego.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.