Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Morski Hermes 900

Marynarka wojenna, Lotnictwo wojskowe, 02 lutego 2013

Na rozpoczynających się wkrótce targach Aero India 2013 izraelski Elbit przedstawi najnowszą, morską odmianę swojego bsl Hermes 900, która jest oferowana m.in. indyjskiej marynarce wojennej.

Najnowszy Hermes 900. W odróżnieniu od standardowych samolotów tego typu, odmiana morska została wyposażona w wysoki maszt nad kadłubem. Producent nie ujawnił jak wpłynęło to na osiągi / Zdjęcie: Elbit Systems

Hermes 900 został po raz pierwszy zaprezentowany w 2007. Do tej pory zamówiły go Izrael, Meksyk (służby policyjne), Kolumbia i Chile (Kolejny zakup Hermesów, 2012-08-06). Obecnie jest proponowany Indiom, jako morski samolot patrolowy o długotrwałości lotu do 36 h (przy prędkości przelotowej rzędu 110 km/h).

Wyposażenie pokładowe o masie do 350 kg obejmuje radar morski, system automatycznej identyfikacji (dla okrętów wojskowych i statków cywilnych weń wyposażonych), wielofunkcyjną głowicę optoelektroniczną oraz systemy rozpoznania radioelektronicznego.

Dodatkowo Izraelczycy proponują wykorzystanie systemu analizy danych MarInt spółki Windward. Zbiera on i opracowuje dostępne informacje pochodzących z komercyjnych satelitów, otwartych baz danych i innych źródeł pomocnych w nadzorowaniu ruchu morskiego. Według producentów MarInt, system tworzy dzięki temu obraz ruchu morskiego i portowego, pozwalając nie tylko na dokładne określenie nazwy, typu i przynależności państwowej obiektu pływającego, ale także wykrycie anomalii w zachowaniu statku, co może mieć kluczowe znaczenie dla wczesnego rozpoznania działań niezgodnych z prawem lub awarii i katastrof.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.