Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Problemy Peru z izraelskimi bsl

Wojska lądowe, 09 maja 2013

Dwa typy izraelskich bezzałogowców dostarczone wojskom lądowym Peru nie spełniają stawianych im wymagań.

Produkowany przez Innocon rozpoznawczy bsl Micro Falcon LE ma masę 10 kg i rozpiętość 2 m. Może on operować na maksymalnej wysokości 4572 m, przez ok. 4 h. Zasięg bezzałogowca wynosi ok. 40 km  / Zdjęcie: Innocon

Informację taką przekazał dzisiaj tygodnik Flight Global. W kwietniu 2010 wojska lądowe Peru zakupiły 3 bezzałogowe statki latające Orbiter 2, produkcji Aeronautics Defense Systems, za pośrednictwem Sarosca SA Project. W grudniu tego samego roku dołączyły do nich 2 bsl Micro Falcon, wytwarzane przez Innocon.

Przeznaczeniem bezzałogowców miało być wykrywanie przestępstw związanych z biznesem narkotykowym.

Według strony peruwiańskiej osiągi obydwu typów nie odpowiadają parametrom ofertowym. Odstępstwa zaobserwowano podczas prób w locie prowadzonych przez użytkownika. Z tego powodu izraelskie bsl zostały wycofane ze służby.

Obydwaj producenci odmówili komentarza w tej sprawie. Nieoficjalnie Izraelczycy uważają, że powodem zamieszania jest zmiana wymagań operacyjnych po dostarczeniu i zaakceptowaniu sprzętu przez Peruwiańczyków. Obydwa typy bsl są bez problemów używane przez siły zbrojne innych państw. Przypomnijmy, że także Polska miała problemy z wywiązywaniem się z umowy przez Aeronautics (Koniec umowy na Aerostary, 2012-10-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.