Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Solar Impulse w Nowym Jorku

Lotnictwo cywilne, 07 lipca 2013

Zasilany energią słoneczną Solar Impulse doleciał z Waszyngtonu do Nowego Jorku. Zakończył tym samym ostatecznie lot Across America 2013.

Solar Impulse po wylądowaniu w Nowym Jorku / Zdjęcie: solarimpulse.com

Zasilany energią słoneczną Solar Impulse wystartował z Waszyngtonu do końcowego etapu swego przelotu nad USA wczoraj, w sobotę, o 4:46 czasu lokalnego (08:56 GMT). W Nowym Jorku wylądował tego samego dnia o 23:15 (w niedzielę o 03:45 GMT). Ostatni etap lotu Across America 2013 trwał więc blisko 17 godzin, o ponad 3 godziny krócej niż planowano (Solar Impulse wystartował z Waszyngtonu, 2013-07-06).

Przed lądowaniem Solar Impulse miał przelecieć blisko Statuy Wolności. Zrezygnowano jednak z tego przedsięwzięcia z powodu uszkodzenia lewego skrzydła. W czasie przelotu nad Toms River w New Jersey zauważono, że jego pokrycie zostało rozdarte na długości 2,5 metra. Uszkodzenie nie zagrażało na szczęście kontynuowaniu normalnego, spokojnego lotu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.