Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kadłub pierwszej Cessny Citation Latitude

Lotnictwo cywilne, 16 sierpnia 2013

W zakładach Cessny w Wichita ukończono budowę kadłuba pierwszego odrzutowca Citation Latitude.

Kadłub pierwszej Cessny Citation Latitude, który użyty zostanie do prób statycznych / Zdjęcie: Cessna

Prace przy montażu pierwszego kadłuba odrzutowca klasy biznes Citation Latitude zakończono 14 sierpnia. Będzie on użyty do prób statycznych.

Drugi samolot przedseryjny posłuży do prób zmęczeniowych struktury. Dopiero trzeci egzemplarz będzie latającym prototypem. Jego oblot zaplanowano na początku przyszłego roku.

Samolot ma dysponować zasięgiem 4630 km, umożliwiającym wykonanie przelotu z Sao Paolo w Brazylii do Caracas w Wenezueli, lub z Santiago de Chile do kolumbijskiej Bogoty. Zespół napędowy stanowić mają 2 silniki turbowentylatorowe Pratt & Whitney PW306D, z elektronicznym układem sterowania FADEC, pozwalające na rozwinięcie prędkości przelotowej 815 km/h (PW306D dla nowej Cessny, 2011-10-14).

Kabina Citation Latitude, o wysokości 1,83 m, pomieści 7-9 pasażerów. Skrzydła i usterzenie samolotu są identyczne, jak w modelu Citation Sovereign (Zmodernizowana Cessna Citation Sovereign, 2013-03-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.