Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy włoski użytkownik Dreamlinerów

Lotnictwo cywilne, 15 maja 2014

Włoskie towarzystwo Neos wypożyczy od ILFC 2 samoloty Boeing 787-8.

Boeing 787-8 Dreamliner w barwach włoskiego towarzystwa Neos / Rysunek: Boeing

Przedsiębiorstwo International Lease Finance Corporation (ILFC) wypożyczy 2 samoloty komunikacyjne Boeing 787-8 Dreamliner włoskiemu przewoźnikowi Neos. Ich dostawa zostanie zrealizowana w 2018.

Siedzibą Neos jest port lotniczy Mediolan-Malpensa. Flota linii składa się obecnie z 6 Boeingów 737-800 i pary 767-300ER.

Towarzystwo zostało założone w 2001. Jego siatka połączeń obejmuje destynacje w Europie, Afryce, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz w Ameryce Łacińskiej i Południowej.

Co ciekawe, jest to dopiero pierwsze zamówienie na Dreamlinery, złożone przez linię lotniczą z Włoch, mimo że zakłady koncernu Alenia Aermacchi w Grottaglie, Foggii i Pomigliano są zaangażowane w produkcję środkowej części kadłuba i statecznika poziomego dla Boeinga 787 (Norwegian zamawiają kolejne Boeingi 787-9, 2014-05-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra