Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot trzeciego Boeinga 787-9

Lotnictwo cywilne, 20 listopada 2013

Wczoraj oblatano trzeciego przedseryjnego Dreamlinera 787-9.

Trzeci, a zarazem ostatni przedseryjny Dreamliner 787-9 w trakcie pierwszego lotu / Zdjęcie: Boeing

Trzeci przeznaczony do prób przedseryjny Boeing 787-9 Dreamliner, noszący oznaczenie ZB021, wystartował do pierwszego lotu wczoraj, o 12:15 czasu lokalnego (3:15 czasu polskiego) z lotniska Paine Field w Everett. Po 2 h i 44 min lotu wylądował na lotnisku Boeing Field w Seattle. Wydarzenie miało miejsce po ok. 2 miesiącach od inauguracyjnego lotu pierwszego 787-9 (Boeing 787-9 w powietrzu, 2013-09-18).

ZB021 będzie używany do prób działania zespołu napędowego, który w odróżnieniu od poprzednich 787-9 stanowią silniki General Electric GEnx-1B, o ciągu 320 kN każdy. Oprócz tego posłuży do sprawdzenia własności podczas lotu z małą prędkością i hamowania.

Oblatane dotychczas dwa przedseryjne 787-9 przechodzą obecnie intensywne próby, w ramach których wykonały ponad 60 lotów, trwających łącznie ponad 180 godzin. Samolot oznaczony jako ZB002 przechodzi obecnie na Florydzie badania w klimacie gorącym (Drugi Boeing 787-9 oblatany, 2013-11-08).

Co ciekawe, Boeing będzie również realizować próby w locie z użyciem dwóch seryjnych 787-9. Pierwszy z nich znajduje się obecnie na linii montażu końcowego w Everett.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.