Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wkrótce wznowienie lotów CSeries

Lotnictwo cywilne, 05 września 2014

Po ponad 3 miesiącach uziemienia, przedseryjne CSeries mają wznowić próby w locie.

Zmodyfikowane silniki PW1500G zostały zabudowane w drugim przedseryjnym CSeries 100 (FTV-2) / Zdjęcie: Bombardier

Dzisiaj Bombardier oficjalnie oznajmił, że w bieżącym miesiącu zostaną wznowione loty przedseryjnych samolotów komunikacyjnych CSeries 100. Są one uziemione od 29 maja, po awarii jednego z silników PW1500G, zabudowanych w samolocie FTV-1.

Wprawdzie producent silników, Pratt & Whitney, zaproponował modyfikację instalacji olejowej, która była przyczyną awarii, już w połowie lipca, ale Bombardier nie był z niego zadowolony (Wznowienie prób CSeries, 2014-06-11). Ostatecznie porozumienie osiągnięto w połowie sierpnia.

Dostarczony niedawno komplet zmodyfikowanych silników PW1500G został już dostarczony do wytwórni w Mirabel i zabudowany w drugim przedseryjnym CS100 (FTV-2). Według przedstawicieli Bombardiera przeprowadzono już ich rozruch i procedurę przygotowania do lotu. W Internecie pojawiły się także zdjęcia samolotu podczas kołowania, wykonane przez spotterów. Nieoficjalnie mówi się, że FTV-2 wystartuje już w niedzielę.

Kanadyjskie przedsiębiorstwo zapewnia, że wyznaczony na połowę 2015 termin dostawy pierwszego seryjnego CSeries 100 zostanie dotrzymany.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.