Niskokosztowe linie lotnicze Transavia ujawniły nowe malowanie swoich samolotów.
Nowe malowanie, jakie zostanie naniesione na Boeingach 737, należących do niskokosztowego towarzystwa Transavia, różni się od starego schematu, jednak zachowuje jego charakterystyczne cechy. Najbardziej widoczną różnicą jest zmienione i powiększone logo na stateczniku pionowym i owiewkach silników. Większy jest także tradycyjny zielony napis na białym kadłubie.
Obok drzwi wejściowych do kabiny pasażerskiej naniesiono napis Witamy, w językach krajów, do jakich latać będą samoloty Transavii. Z kolei na dolnej powierzchni kadłuba znajdują się dwie ikony, oznaczające podróże turystyczne i biznesowe oraz nowe logo przewoźnika.
Projekt nowego malowania floty Transavii został opracowany przez holenderskie Studio Dumbar i agencję Mirabeau. Przed oficjalnym ujawnieniem przeprowadzono badania na jego temat w pięciu krajach Europy, które potwierdziły, że nowe malowanie spełnia stawiane mu wymagania.
Według założeń nowego właściciela Transavii – spółki Air France-KLM – linie mają konkurować z największymi graczami na rynku, jak easyJet, Ryanair, czy Vueling. Do 2019 flota przewoźnika wzrośnie do 40 samolotów (Ambitne plany względem Transavii , 2014-09-12).