Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ambitne plany względem Transavii

Lotnictwo cywilne, 12 września 2014

Spółka Air France-KLM zamierza zainwestować 1 mld euro w niskokosztowe linie Transavia.

Zdjęcie: Transavia

W ramach kolejnego programu restrukturyzacji, nazwanego Perform 2020, spółka Air France-KLM (Loty Wijet dla pasażerów Air France, 2014-07-10) chce rozwinąć działalność niskokosztową. W związku z tym zamierza zainwestować 1 mld euro (4,2 mld zł) w towarzystwo Transavia.

Linia ta, której hubem jest port lotniczy Schiphol w Amsterdamie, jest drugim co do wielkości przewoźnikiem w Holandii. Siatka połączeń obejmuje głównie kraje basenu Morza Śródziemnego. Pakiet kontrolny Transavii należy do KLM.

Celem wyznaczonym dokapitalizowanej Transavii ma być skuteczna rywalizacja z potentatami europejskiego rynku niskokosztowego, jak easyJet czy Ryanair. Do 2017 ma ona stać się jednym z wiodących tanich przewoźników, a w przyszłości dominować na Starym Kontynencie. Plany zakładają przewiezienie do tego czasu 20 mln pasażerów. Linia ma osiągnąć rentowność w 2018.

Aktualnie Transavia dysponuje 9 Boeingami 737-700 i 27 Boeingami 737-800. W ramach programu Perform 2020 zatrudnionych zostanie 250 nowych pilotów. Planowane jest też zwiększenie floty do 100 samolotów.

Będą one podzielone pomiędzy 3 oddziały towarzystwa: Transavia Netherlands, Transavia France i Transavia Europe. Ostatni z w/w przewoźników ma operować z 5-10 baz, leżących poza Francją i Holandią. Ich otwarcie nastąpi w ciągu 3 następnych lat.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.