Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Solar Impulse 2 przybył do Nankinu

Lotnictwo cywilne, 22 kwietnia 2015

Eksperymentalny samolot Solar Impulse 2 przeleciał z Chongqingu do Nankinu.

Solar Impulse 2 po lądowaniu w międzynarodowym porcie lotniczym Nankin-Lukou / Zdjęcie: Solar Impulse

Po 20 dniach postoju w Chongqingu w ChRL, samolot Solar Impulse 2, napędzany energią słoneczną, przebył kolejny etap podróży dookoła świata. Jego trasa wiodła do innego miasta Państwa Środka – Nankinu (Solar Impulse 2 w ChRL, 2015-03-31).

Start z lotniska Chongqing-Jiangbei odbył się 20 kwietnia o godz. 18:06 czasu lokalnego. W kabinie zasiadł Bertrand Piccard. Po 17 godzinach i 22 minutach samolot wylądował w międzynarodowym porcie lotniczym Nankin-Lukou, 21 kwietnia o 23:28 czasu miejscowego.

W trakcie szóstego etapu Solar Impulse 2 pokonał 1241 km, ze średnią prędkością 95 km/h. Maksymalna wysokość lotu wyniosła 4270 m.

Przed załogą Solar Impulse 2 stoi teraz znacznie poważniejsze wyzwanie. Na początku maja, zależnie od warunków pogodowych, rozpocznie się najdłuższy etap podróży. Będzie to przelot przez Pacyfik, z Nankinu na Hawaje.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.