Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

242-tonowy A330 dla Delty

Lotnictwo cywilne, 29 maja 2015

Linie Delta odebrały pierwszego 242-tonowego A330-300.

Delta Air Lines zamówiły 10 242-tonowych A330-300. Do końca br. odbiorą 4 z nich / Zdjęcie: Airbus

Wczoraj w zakładach Airbusa w Tuluzie miała miejsce ceremonia przekazania pierwszego samolotu komunikacyjnego Airbus A330-300 o maksymalnej masie startowej zwiększonej do 242 t (Certyfikat dla 242-tonowego A330, 2015-04-02). Jego uzytkownikiem będą amerykańskie Delta Air Lines. Samolot, noszący znaki rejestracyjne N822NW (nr ser. MSN 1627), napędzany jest silnikami General Electric CF6-80E1.

Towarzystwo z USA zamówiło 10 samolotów tego typu. Zastąpią one w eksploatacji Boeingi 747-400 i 767-300ER. Według przedstawicieli przewoźnika nowe A330-300 będą zużywały 15-25% mniej paliwa w porównaniu z w/w konstrukcjami.

Samoloty przeznaczone dla Delty mogą pomieścić 293 podróżnych. W kabinie zabudowano 34 fotele w klasie biznes, rozkładane na płask, 32 w klasie ekonomicznej z dodatkową przestrzenią na nogi i 227 zwykłych foteli klasy ekonomicznej. Pasażerowie mają do dyspozycji układ łączności satelitarnej, umożliwiający korzystanie z Internetu.  

W bieżącym roku do floty Delty trafią jeszcze 3 242-tonowe A330-300. Oprócz tego towarzystwo zamówiło też 25 A330-900neo i 25 A350-900.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.