Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe fotele Emirates

Lotnictwo cywilne, 10 marca 2016

Podczas targów ITB linie Emirates zaprezentowały nowe fotele klasy biznes, przeznaczone dla wchodzących w skład ich floty Boeingów 777.

Nowe fotele, zaprezentowane wczoraj w Berlinie, zostaną zabudowane po raz pierwszy w kabinie Boeinga 777-300ER, który ma trafić do floty Emirates w listopadzie 2016 / Zdjęcie: Emirates

Podczas rozpoczętych wczoraj międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie, linie lotnicze Emirates zaprezentowały nowe fotele pasażerskie klasy biznes. Po raz pierwszy zostaną one zabudowane w kabinie 170. Boeinga 777 (w wersji -300ER), który ma trafić do floty przewoźnika w listopadzie 2016. 

Fotele montowane dotychczas w Boeingach 777 w klasie biznes już teraz należą do najlepszych w branży. Natomiast nasz nowy fotel wyznacza całkiem nowy poziom komfortu. Nadaliśmy mu nowoczesny wygląd, zachowaliśmy wszystkie dotychczasowe funkcje, które tak bardzo spodobały się naszym klientom i dodaliśmy kilka nowych, jednocześnie zwiększając wygodę siedzenia i spania – powiedział Tim Clark, prezes linii Emirates.

Opracowując nowe produkty dla Emirates, zawsze kierujemy się przede wszystkim jakością podróży pasażerów. To proces ewolucyjny i rewolucyjny zarazem. Z jednej strony dążymy do kolejnego przełomu, a z drugiej stale szukamy sposobów, aby ulepszyć naszą dotychczasową ofertę w każdym szczególe. Wierzymy, że nowe fotele w klasie biznes zapewnią jeszcze lepszy komfort i jakość podróży naszym klientom. Nie możemy się doczekać odbioru pierwszego Boeinga 777 z nowymi fotelami pod koniec tego roku i reakcji naszych pasażerów. Jestem przekonany, że będzie ona pozytywna – dodał Tim Clark. 

Za inspirację do opracowania nowego fotela Emirates dla klasy biznes posłużyło wnętrze współczesnego samochodu sportowego. Odzwierciedlają je charakterystyczne romby wyszyte na jasnoszarym pokryciu wykonanym z naturalnej skóry, ergonomiczne zagłówki i opływowy kształt. Odległość między fotelami wynosi 72 cale (ok. 182 cm), a ponadto można rozłożyć je całkowicie na płask. 

W nowym fotelu zachowano wiele najpopularniejszych funkcji dotychczasowego modelu montowanego w Boeingach 777 Emirates w klasie biznes. Nowości to podręczny barek, ekran o przekątnej 23 cali z systemem rozrywki pokładowej ice i dotykowy panel sterowania siedzeniami. Nowy fotel ma ciemno- i jasnoszare barwy, przełamanych wykończeniem z orzechowego forniru wokół ekranu, panelu sterowania, barku i przegrody, zgodnie z charakterystyczną paletą kolorów przewoźnika. 

Pasażerowie będą mogli naładować swoje urządzenia w porcie USB, wyświetlać zawartość swoich urządzeń bezpośrednio na ekranie dzięki przyłączu HDMI, jak również skorzystać z ulepszonej regulacji natężenia światła do czytania lub odpoczynku. Emirates zmieniły także przegrodę między fotelami, kieszeń na czasopisma, podnóżek, miejsce na obuwie, a ponadto powiększyły stolik na jedzenie. 

Emirates zachowają obecny układ siedzeń 2-3-2 we wszystkich Boeingach 777 w klasie biznes i dotychczasową liczbę foteli, która wynosi 42. Począwszy od dostawy pierwszego samolotu tej rodziny w listopadzie, wszystkie Boeingi 777 będą wyposażone w nowe fotele. Fotele produkuje B/E Aerospace w zakładach znajdujących się na terytorium Irlandii i stanu Karolina Północna. 

Emirates dysponuje największą w świecie flotą Boeingów 777 – obecnie w jej skład wchodzi 155 samolotów. Linie oczekują na dostawę kolejnych 188 (Code-share pomiędzy Emirates i S7, 2016-03-07). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.