Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 wyląduje w Wiedniu

Lotnictwo cywilne, 15 marca 2016

Emirates ogłosiły, że jedno z dwóch regularnych połączeń do portu lotniczego Wiedeń-Schwechat będzie realizowane przez Airbusa A380.

A380 linii Emirates pojawi się w Wiedniu po raz pierwszy 1 lipca / Zdjęcie: Emirates

1 lipca największy samolot pasażerski świata zawita do Austrii. Linie Emirates postanowiły, że jedno z dwóch regularnych połączeń do portu lotniczego Wiedeń-Schwechat będzie realizowane przez samolot Airbus A380. 

Od uruchomienia lotów z Dubaju do Wiednia, czyli od 1 maja 2004, Emirates przewiozły na tej trasie niemal 3 mln pasażerów. Przewoźnik wprowadzi na tej trasie A380 z 519 miejscami – 14 w klasie pierwszej, 76 w klasie biznes i 429 w klasie ekonomicznej. Samolot będzie odlatywał z Dubaju o 8:55 i lądował w Wiedniu o 12:55. Rejs powrotny wyruszy z Wiednia o 15:05 i wyląduje w Dubaju o 22:45. 

Drugi codzienny rejs obsługiwany będzie przez Boeinga 777-300ER, zdolnego pomieścić 360 podróżnych. Będzie on odlatywał z Dubaju o 17:15 i lądował w Wiedniu o 21:15. Z powrotem samolot wystartuje z Wiednia o 22:45 i wyląduje w Dubaju o 6:20 następnego dnia (Nowe fotele Emirates , 2016-03-10). 

Dzięki pozytywnym reakcjom i wsparciu naszych klientów z biegiem lat stopniowo zwiększa się zapotrzebowanie na nasze usługi w Austrii.  Bardzo się cieszymy, że wprowadzamy nasz sztandarowy samolot w Austrii, oferując bezkonkurencyjną jakość podróży pasażerom wszystkich klas – powiedział Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy linii Emirates. 

Decyzja Emirates o wprowadzeniu największego samolotu pasażerskiego świata na regularnej trasie do Wiednia świadczy o wielkim znaczeniu naszego regionu gospodarczego oraz rejonu Wiednia i Bratysławy dla przewoźnika. To dla nas ogromny zaszczyt i jesteśmy dumni, że od teraz należymy do grupy portów lotniczych obsługujących A380 – powiedział Julian Jäger, członek zarządu portu lotniczego Wiedeń-Schwechat. 

Na pokładzie A380 Emirates pasażerowie pierwszej klasy mogą liczyć na luksus prywatnej kabiny i dostęp do prysznica Shower Spa. Natomiast wszyscy podróżni mogą korzystać z systemu rozrywki pokładowej ice, a także z darmowego internetu bezprzewodowego, dostępnego na pokładzie wszystkich samolotów A380 linii Emirates. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra