Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A330 dla Air Serbia

Lotnictwo cywilne, 13 maja 2016

Narodowy przewoźnik Serbii odebrał pierwszego Airbusa A330-200.

Pierwszy A330-200 w barwach narodowego przewoźnika Serbii po lądowaniu w Belgradzie / Zdjęcie: Air Serbia

We środę w południe w międzynarodowym porcie lotniczym im. Nikoli Tesli w Belgradzie wylądował Airbus A330-200, noszący znaki rejestracyjne A6-EYC. Jest to pierwszy samolot szerokokadłubowy we flocie narodowego przewoźnika Serbii. 

Podczas rejsu na jego pokładzie znajdowali się prezesi towarzystwa Siniša Mali i Dane Kondić. Dowódcą załogi był Davor Mišeljić, szef operacji lotniczych Air Serbia. Samolot zostanie teraz wpisany do rejestru serbskich władz lotniczych i otzyma znaki rejestracyjne YU-ARA. Następnie powróci do Abu Zabi, gdzie wykonane zostaną prace związane z wyposażeniem jego kabiny pasażerskiej.

Przystosowany do przewozu 18 pasażerów w klasie biznes i 236 osób w klasie ekonomicznej, A330-200 będzie obsługiwał trasę pomiędzy Belgradem i Nowym Jorkiem. Pierwszy rejs do USA zostanie wykonany 23 czerwca.

Air Serbia są w 51% własnością rządu tego kraju. Pozostałe 49% należy do linii Etihad. Obecnie we flocie serbskiego towarzystwa znajdują się Airbusy A319/A320 i ATR 72-200/-500 (Wznowienie rejsów Warszawa-Belgrad, 2014-05-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.