Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wznowienie rejsów Warszawa-Belgrad

Lotnictwo cywilne, 29 maja 2014

Dzisiaj linie Air Serbia zainaugurowały połączenie z Warszawy do Belgradu. Ostatnie rejsy na tej trasie wykonywano 15 lat temu.

Do obsługi codziennych połączeń pomiędzy stolicami Polski i Serbii przeznaczony jest Airbus A319, o pojemności 128 miejsc / Zdjęcie: Air Serbia

Dzisiaj linie lotnicze Air Serbia zainaugurowały połączenie pomiędzy Warszawą i Belgradem (Powstały Air Serbia, 2013-08-12). Rejsy obsługuje samolot Airbus A319, o pojemności 128 miejsc – 8 w klasie biznes i 120 w klasie ekonomicznej.

Loty na trasie Warszawa – Belgrad zostały uruchomione w 1947 przez Jugosłowiańskie Linie Lotnicze JAT Airways, które są historycznym poprzednikiem Air Serbia. Linia ta operowała regularnie do Warszawy do 1992, a następnie w okresie 1998-99.

Połączenie między dwiema stolicami – Warszawą i Belgradem – ma ogromne znaczenie dla osób podróżujących zarówno w celach służbowych, jak i wypoczynkowych. Mam także nadzieję, że połączenie to będzie wsparciem dalszej współpracy naszych krajów w różnych dziedzinach, jak: ekonomia, sport i kultura – mówi Dane Kordić, dyrektor generalny Air Serbia. 

Loty z Warszawy będą się odbywały w godzinach porannych we wtorki, czwartki, piątki i niedziele, a w godzinach wieczornych w poniedziałki, środy i soboty. Przyloty z Belgradu będą realizowane we wtorki, czwartki, piątki rano i niedziele, w poniedziałki, środy, soboty wieczorem.

Serbski przewoźnik podkreśla, że pasażerowie podróżujący z Warszawy mogą przesiadać się w porcie w Belgradzie na rejsy do obsługiwanych przez niego 24 innych destynacji, m.in.: Abu Zabi, Larnaki, Stambułu, Aten, Tel Awiwu, Warny, Sarajewa, Podgoricy i Skopje.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.