Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bezpośrednie loty Dubaj-Melbourne

Lotnictwo cywilne, 17 czerwca 2016

Pasażerowie podróżujący do Melbourne będą mogli skorzystać z bezpośrednich połączeń Emirates, które będą realizowane z Dubaju od 30 października.

Dzięki bezpośrednim lotom Dubaj-Melbourne, bez lądowania w Kuala Lumpur, pasażerowie zaoszczędzą ok. 2,5 h./ Zdjęcie: Emirates

Od 30 października pasażerowie linii Emirates, podróżujący z Dubaju do Melbourne będą mogli skorzystać z bezpośrednich połączeń. Obecnie połączenie Dubaj-Melbourne jest realizowane w obie strony z międzylądowaniem w Kuala Lumpur. Dzięki lotom bezpośrednim pasażerowie zaoszczędzą ok. 2,5 h.

Lot z Dubaju, wykonywany przez Boeinga 777-300ER, rozpocznie się o 3:00 czasu miejscowego. Lądowanie w Melbourne nastąpi o 23:20 czasu lokalnego. Lot powrotny z Melbourne wystartuje o 6:00 i wyląduje w Dubaju o 13:05.

Przewoźnik oferuje cztery codzienne połączenia z Dubaju do Melbourne w ramach porozumienia code-share z liniami Qantas. 3 loty realizowane są przez A380 należące do Australijczyków, a jeden przez Boeinga 777-300ER Emirates. Po wprowadzeniu zmian 30 października będą to dwa bezpośrednie loty Emirates do Melbourne z Dubaju i jeden rejs Qantas, a także jedno codzienne połączenie do Melbourne z Dubaju przez Singapur.

Łącznie Emirates i Qantas wykonują z Dubaju do Australii 91 lotów tygodniowo. Spośród nich 77 to połączenia oferowane przez Emirates do Brisbane, Perth, Melbourne, Adelaide i Sydney, w tym 6 codziennych lotów obsługiwanych przez A380 (Więcej lotów Emirates do Australii, 2016-01-18).

Po 30 października podróżujący do Malezji nadal będą mogli wybrać jeden z 3 codziennych rejsów Emirates z Dubaju do Kuala Lumpur, z których 2 obsługuje Boeing 777-300ER, a jedno Airbus A380. Obecnie przewoźnik we współpracy z biurami podróży i organizatorami turystyki opracowuje alternatywne plany podróży dla pasażerów, którzy zarezerwowali bilet na lot do Kuala Lumpur po 30 października 2016.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra