Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing 777-300ER Emirates w Warszawie

Lotnictwo cywilne, 17 listopada 2015

Linie Emirates wprowadziły na trasie do i z Polski Boeinga 777-300ER.  

Boeing 777-300ER obsługuje rejsy pomiędzy Warszawą i Dunajem od 13 listopada br.

Emirates wprowadziły do obsługi połączenia Warszawa-Dubaj Boeinga 777-300ER. Samoloty tego typu stanowią trzon floty arabskiego przewoźnika. Obecnie linie dysponują 108 Boeingami 777-300ER i oczekują na dostawę 44 kolejnych (Jetman nad Dubajem, 2015-11-07). Należący do Emirates B777-300ER wyposażony jest w kabinę pasażerską w konfiguracji trzyklasowej. Mieści ona 8 prywatnych kabin w klasie pierwszej, 42 rozkładane do pozycji leżącej fotele w klasie biznes i 310 siedzeń w klasie ekonomicznej.

Lot z Warszawy, realizowany od 13 listopada, rozpoczyna się o 13:40, a kończy w Dubaju o 22:15 czasu lokalnego. Start rejsu powrotnego z Dubaju przewidziano na 7:30, a lądowanie w Warszawie o 10:45.

Na pokładzie samolotu znajduje się 8 luksusowych kabin klasy pierwszej

W okresie od lutego 2013 do października 2015, ponad 400 tys. pasażerów podróżowało naszymi liniami pomiędzy Warszawą a Dubajem, a zapotrzebowanie ciągle rośnie. Wprowadzenie tego najnowocześniejszego samolotu oznacza nie tylko wzrost oferowania na trasie o 1722 miejsc tygodniowo. Dzięki temu osoby podróżujące z i do Warszawy mogą oczekiwać jeszcze wyższego komfortu podczas lotu do Dubaju i w innych kierunkach. Nasze statystyki pokazują, że najpopularniejsze kierunki podróży wśród Polaków, oprócz Dubaju, to także Mauritius, Bangkok, Kolombo i Malediwy – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Maciej Pyrka, dyrektor Emirates na Polskę.

Większość pasażerów Emirates w Warszawy stanowią pasażerowie transferowi, przesiadający się w Dubaju na kolejne połączenia. Dyrektor Pyrka odmówił jednak ujawnienia wskaźnika zapełnienia samolotów na trasie Warszawa-Dubaj, zasłaniając się tajemnicą handlową.

Pasażerowie mają też do dyspozycji 42 fotele w klasie biznes, rozkładane do pozycji leżącej

Pasażerów Emirates obsługuje wielonarodowy personel pokładowy, w skład którego wchodzi ponad 500 Polaków. Posiłki przyrządzane są przez najlepszych szefów kuchni. Ponadto podróżni mają do dyspozycji system rozrywki pokładowej ice, który od 11 lat nagradzany jest tytułem najlepszego systemu rozrywki pokładowej w rankingu Skytrax. Pasażerowie mogą zabrać do 50 kg bagażu w klasie pierwszej, 40 kg w klasie biznes i 30 kg w klasie ekonomicznej.

Wprowadzenie najnowocześniejszego Boeinga 777-300ER do obsługi codziennego połączenia na trasie Warszawa-Dubaj to wielkie wydarzenie nie tylko dla przewoźnika, ale również dla naszego lotniska. Boeing 777-300ER jest obecnie największym samolotem pasażerskim operującym na trasach z/do Polski. […] Cieszymy się, że nasi pasażerowie będą mieli możliwość podróżowania z Lotniska Chopina w jeszcze bardziej komfortowych warunkach – dodał Michał Kaczmarzyk, dyrektor Lotniska Chopina. Nowy, większy samolot wprowadzony na stałe przez Emirates jest dowodem na to, że polski rynek ma wielki potencjał, a zapotrzebowanie na loty przez Dubaj stale rośnie. Dla nas to także dowód, że rośnie atrakcyjność Lotniska Chopina i jego pozycja jako jednego z najważniejszych portów lotniczych w regionie Europy Środkowej – podkreślił dyrektor Kaczmarzyk (22 mln pasażerów na Lotnisku Chopina, 2014-09-19).

Klasa ekonomiczna obejmuje 310 miejsc / Zdjęcia: Bartosz Głowacki

Wprowadzenie Boeinga 777-300ER zwiększy również oferowanie Emirates SkyCargo. Na trasie z/do Warszawy samolot ten może przewieźć w luku bagażowym do 23 t ładunku. Zwiększa to zdolność przewozową Emirates SkyCargo o 84 t tygodniowo.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.