Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wstępne przyczyny katastrofy Avro RJ85

Lotnictwo cywilne, 28 grudnia 2016

Według kolumbijskich władz lotniczych przyczyną listopadowej katastrofy samolotu Avro RJ85 był błąd ludzki.

Błąd ludzki spowodował katastrofę boliwijskiego Avro RJ85 / Zdjęcie: AV Herald

Aeronáutica Civil (kolumbijskie władze lotnicze) stwierdziły wstępnie, że przyczyną katastrofy samolotu komunikacyjnego Avro RJ85, należącego do boliwijskich linii LaMia, w której śmierć poniosło 71 osób, był błąd ludzki. – Nic nie wskazuje na problemy techniczne, a wszystko – na błąd ludzki – powiedział kolumbijski sekretarz ds. bezpieczeństwa lotniczego płk. Freddy Bonilla. Jego zdaniem główną winę za katastrofę ponosi zarząd linii i boliwijskie władze lotnicze (W Kolumbii rozbił się Avro RJ85, 2016-11-30).

Według wstępnych ustaleń przyczyną katastrofy Avro RJ 85, który 28 listopada rozbił się w pobliżu Medelin w Kolumbii, był brak paliwa. W dodatku masa samolotu była przekroczona o 400 kg i nie miał on zezwolenia na lot na wysokości, na jakiej poruszał się na trasie. Zdaniem Bonilli boliwijskie władze lotnicze zaakceptowały złożony przez załogę samolotu plan lotu, który był nie do przyjęcia.

W śledztwie mającym ustalić przyczyny katastrofy bierze udział 23 specjalistów z Boliwii, Brazylii, Stanów Zjednoczonych Ameryki i W. Brytanii. Końcowy raport ma być opublikowany w kwietniu 2017.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.