Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

IDEF 2017: TKMS prezentuje ofertę

Marynarka wojenna, 09 maja 2017

Niemieckie przedsiębiorstwo zaprezentowało w Turcji model konwencjonalnego okrętu podwodnego typ 214.

Jednym z prezentowanych w Turcji produktów TKMS jest model okrętu podwodnego typ 214, który będzie eksploatowany przez lokalną marynarkę wojenną, a także jest wspólnie oferowany klientom zagranicznym / Zdjęcie: Michał Jarocki

Na stoisku thyssenkrupp Marine Systems zaprezentowano m.in. model konwencjonalnego okrętu podwodnego typ 214. W 2009 konstrukcja została wybrana przez ministerstwo obrony Turcji w przetargu na kupno nowych OP dla rodzimej marynarki wojennej.

Ankara zdecydowała się na zakup 6 jednostek, które zostaną zbudowane w rodzimej stoczni Golcük. Obecnie trwa budowa pierwszej z nich. Jej wodowanie przewidziano na 2019. Ostatni z okrętów ma znaleźć się w linii do 2025 (Nowe tureckie OP coraz bliżej, 2015-05-12).

Co ciekawe niemieckie przedsiębiorstwo wspólnie ze wspomnianą stocznią Golcük oferują wspomnianą konstrukcję marynarce wojennej Indonezji, która do 2024 chce dysponować 12 jednostkami tej klasy. Podczas rozpoczętych dziś targów IDEF delegacja z dowództwa indonezyjskiej floty ma odwiedzić zakłady, w których budowane są tureckie okręty, a także kontynuować serię prezentacji i spotkań z niemiecko-tureckim oferentem, zapoczątkowanych przed kilkoma miesiącami. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.