Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zmniejszenie produkcji A380

Lotnictwo cywilne, 27 lipca 2017

Z powodu słabej sprzedaży największego samolotu komunikacyjnego świata, Airbusa A380, władze koncernu z Tuluzy postanowiły zmniejszyć tempo jego produkcji. W 2019 ma zostać zmontowanych zaledwie 8 samolotów tego typu. Co więcej, producent nie ujawnił, jakie są plany na lata następne.

W 2019 zakłady w Tuluzie ma opuścić zaledwie 8 A380 / Zdjęcie: Airbus

Rok temu Airbus zdecydował o zmniejszeniu produkcji A380 do 12 w 2018. Następnie Emirates w grudniu ub. r. poinformowały o przesunięciu odbioru 12 samolotów, ale producent sugerował, że nie wpłynie to na jego kalkulacje (Emirates odkładają odbiór A380, 2016-12-28). Jednak obecnie, ze względu na fakt, iż od 2 lat żaden przewoźnik nie zamówił A380, plany dostaw zostały ponownie skorygowane.

W pierwszej połowie 2017 Airbus dostarczył 6 A380 – 3 dla Emirates, 2 dla Etihad Airways i jednego dla Qatar Airways. Portfel zamówień obejmuje obecnie 104 A380. Od 15 października 2007 do 30 czerwca br. dostarczono 213 samolotów tego typu (PAS 2017: Plus zamiast neo, 2017-06-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.