Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

H160 z nowymi zamówieniami

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 18 listopada 2017

Falcon Aviation i Airbus Helicopters podpisały nowe porozumienie podczas pokazów lotniczych w Dubaju, dotyczące zakupu 3 dodatkowych śmigłowców H160. List intencyjny w tej sprawie podpisano w maju 2016.

Jeden z prototypów H160 podczas lotu próbnego / Zdjęcie: Airbus Helicopters

Podjęliśmy decyzję o zwiększeniu naszego zamówienia po lotach demonstracyjnych, podczas których mieliśmy okazję sprawdzić osobiście wrażenia pasażerów podczas lotu H160. Śmigłowiec ten zdecydowanie spełnia nasze wysokie standardy przewozów VIP-ów pod względem komfortu – powiedział kapitan Raman Oberoi, dyrektor operacyjny Falcon Aviation.

Jesteśmy dumni, że Falcon Aviation zdecydowało się potwierdzić swoje zaufanie do naszego najnowszego produktu. Jesteśmy przekonani, że innowacyjne technologie H160 zapewnią bezkonkurencyjny komfort przy niskim poziomie hałasu, a doskonała stateczność wraz z ekskluzywnym wystrojem wnętrza będzie atutem dla operacji Falcon Aviation – dodał Timothee Cargill, starszy wiceprezes i szef na region Bliskiego Wschodu i Afryki Airbus Helicopters.

Obecnie realizowane są próby w locie trzech prototypów H160, w ramach przygotowań do zakończenie certyfikacji i rozpoczęcia eksploatacji w 2019. Linia montażu końcowego śmigłowców w Marignane we Francji również znajduje się w końcowej fazie przygotowań i wkrótce będzie gotowa do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Dzięki szerokiemu zaangażowaniu zespołów obsługi technicznej równolegle opracowywane są działania związane z obsługą klienta w ramach kampanii dla pierwszych operatorów, z użyciem prototypów i wyposażenia do prób, mające na celu sprawdzenie i ulepszenie planu obsługi technicznej, cyfrowych kart pracy i dokumentacji technicznej oraz narzędzi, przed rozpoczęciem rzeczywistych operacji (Trzeci prototyp H160 oblatany, 2017-10-16).

Pierwszą wersją H160, które wejdzie do eksploatacji w 2019, będzie śmigłowiec do przewozu zarobkowego lub transportu osób i ładunków na morskie platformy wiertnicze służące do wydobycia ropy naftowej i gazu ziemnego. Następnie rozpoczną się dostawy wiropłatów ratownictwa medycznego. Rozpoczęcie użytkowania wersji VIP zaplanowano na 2021.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.