Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Kolejny udany rok Emirates

Lotnictwo cywilne, 03 stycznia 2018

W 2017 z pokładowego Wi-Fi Emirates skorzystało ponad 10 mln pasażerów, co świadczy o znaczeniu dostępu do Internetu podczas lotu. Do końca roku w systemie rozrywki pokładowej ice znalazło się ponad 3 tys. kanałów z rozrywką, a sam system po raz 13. z rzędu otrzymał główną nagrodę w plebiscycie Skytrax World Airline Awards 2017. 

Podczas Dubai Airshow Emirates zorganizowały specjalną paradę lotniczą, w trakcie której samoloty Boeing 777-300ER i Airbus A380 (na zdjęciu) wykonały lot pokazowy wspólnie z zespołem akrobacyjnym Al Fursan ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zarówno Boeing, jak i Airbus zostały ozdobione kalkomanią z wizerunkiem Szejka Zajida na cześć nieżyjącego już założyciela ZEA / Zdjęcie: Airbus

W klasie ekonomicznej linie Emirates wprowadziły ekologiczne koce wykonane w całości z przetworzonych plastikowych butelek. To największa inicjatywa związana z ekologicznymi kocami w całej branży lotniczej. Do każdego z miękkich, ciepłych koców produkowanych opatentowaną technologią ecoTHREAD używanych jest 28 przetworzonych plastikowych butelek. Koncentrując się na daniach sezonowych i regionalnych, Emirates wprowadziły różnorodną ofertę menu i potraw okolicznościowych, m.in. z okazji Ramadanu, Wielkanocy, Chińskiego Nowego Roku, Oktoberfestu, Diwali czy Bożego Narodzenia.

Ponadto Emirates rozszerzyły sieć poczekalni lotniskowych o port lotniczy w Bostonie. Obecnie na całym świecie znajduje się 41 poczekalni Emirates. Linie odnowiły także działające już poczekalnie w Singapurze i Bangkoku. Oprócz tego przewoźnik udostępnił poczekalnie na lotnisku w Dubaju członkom programu lojalnościowego Emirates Skywards i towarzyszącym im osobom za dodatkową opłatą niezależnie od wykupionej klasy. W rezultacie w minionym roku z 7 poczekalni Emirates w Dubaju skorzystało ponad 4 mln pasażerów. Ponadto linie Emirates nawiązały współpracę z Grupą BMW, która dostarczyła luksusowe samochody w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika dla pasażerów klasy biznes na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Aby uzupełnić ofertę naziemną, linie Emirates i ich partnerzy zorganizowali inicjatywę Together, która ma na celu ułatwić odprawę pasażerów na lotnisku poprzez wprowadzenie technik biometrycznych i nowych, zautomatyzowanych bramek kontroli granicznej, które usprawnią przepływ pasażerów przez kluczowe punkty na lotnisku w Dubaju.

W połowie 2017 liczba członków popularnego programu lojalnościowego Emirates Skywards przekroczyła 19 milionów, a ponad 40 mld mil zostało wymienionych na zmianę klasy rezerwacyjnej, darmowe bilety, wejściówki na imprezy kulturalne i sportowe oraz rozmaite korzyści i zniżki oferowane przez partnerów programu. W minionym roku członkowie Emirates Skywards wykorzystali zgromadzone mile do zmiany klasy przeszło 400 tys. razy, m.in. dzięki łatwiejszemu dostępowi za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Oprócz tego przewoźnik pozyskał do programu nowych partnerów z branży lotniczej, turystycznej i lifestylowej oraz ułatwił proces gromadzenia i wymiany mil przez Internet oraz w aplikacjach mobilnych, po raz pierwszy wykorzystując technologię blockchain w programie lojalnościowym.

Ułatwiając pasażerom dostęp do informacji dotyczących lotu i organizację podróży, Emirates uruchomiły całkowicie przebudowaną aplikację mobilną i stronę internetową, które upraszczają proces rezerwacji i odprawy, a także wprowadzają funkcję czatu na żywo i umożliwiają członkom programu Skywards natychmiastową wymianę mil. Nieustanne dążenie Emirates do zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta zostały nagrodzone, kiedy przewoźnik zdobył tytuł najlepszej linii lotniczej na świecie w inauguracyjnej edycji plebiscytu TripAdvisor Travelers’ Choice Awards dla linii lotniczych (Otwarcie EFTA , 2017-11-18).

Linie Emirates w dalszym ciągu inwestowały w swoją markę. W sierpniu przewoźnik przedłużył umowę z organizatorem piłkarskiego Pucharu Anglii jako sponsor tytularny rozgrywek do 2021. W tym samym miesiącu linie przedłużyły umowę z European Tour o kolejne 4 lata. W ramach nowego porozumienia linie Emirates zostaną oficjalnym partnerem turnieju Ryder Cup 2018, w którym weźmie udział 24 najlepszych golfistów z Europy i USA.

W październiku linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln USD kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną siatkę połączeń przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju. W listopadzie przewoźnik zaprezentowały globalną kampanię reklamową z udziałem gwiazdy telewizji Jeremy’ego Clarksona, do promocji nowych, całkowicie zamkniętych kabin w klasie pierwszej nawiązujących do wystroju samochodów Mercedes-Benz (Nowe kabiny Emirates, 2017-11-16).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.