Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Awrora kupuje Twin Ottery

Lotnictwo cywilne, 04 kwietnia 2018

Należąca do władz Sachalinu (51%) i Aerofłotu (49%) kompania lotnicza Awrora (Aurora) została dokapitalizowana, z przeznaczeniem uzyskanych środków na zakup 5 samolotów z napędem turbośmigłowym DHC-6 Twin Otter 400. Mają one posłużyć do rozwinięcia komunikacji na Kurylach. Jako pierwsza zostanie otwarta pierwsza w historii stała linia z Jużno-Sachalińska na wyspę Szykotan. W drugiej kolejności ma zostać uruchomione połączenie Pietropawłowska Kamczackiego z wyspą Paramuszir. Na obu wyspach wkrótce mają rozpocząć się budowy odpowiednich pasów startowych.

Jeden z trzech używanych obecnie przez kompanię Awrora samolotów Viking Air DHC-6 Twin Otter 400 / Zdjęcie: eastrussia

Awrora ma już doświadczenie w eksploatacji samolotów Twin Otter 400 produkowanych przez kanadyjską Viking Air. Używa ich w dalekowschodnim okręgu federacyjnym. Samoloty wylatały już ponad 10 tys. h.

Samoloty Twin Otter 400 mogą przewozić do 19 pasażerów. Do startu i lądowania potrzebują krótkich pasów, o długości 360 m. Awrora dysponuje trzema samolotami tego typu (Viking 400 jako wodnosamolot , 2016-02-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.