Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe samoloty dla Blue Angels

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 16 sierpnia 2018

Boeing otrzymał kontrakt wartości 17 mln USD na zmodyfikowanie 9 samolotów F/A-18E i 2 F/A-18F dla zespołu akrobacyjnego US Navy Blue Angels. Super Hornety mają zastąpić McDonnell Douglas F/A-18 Hornet, które są używane od 1986. Prace modernizacyjne zostaną przeprowadzone w zakładach w St. Louis w stanie Missouri. Departament Obrony oczekuje, że zostaną zakończone w grudniu 2021.

Za kilka lat Blue Angels otrzymają nowe samoloty – F/A-18E/F Super Hornet / Zdjęcie: US Navy

W ogłoszeniu nie sprecyzowano, jak zmodyfikowane zostaną F/A-18E/F. Używane obecnie Hornety mają wybudowane działko pokładowe i zamontowany dodatkowy zbiornik oleju służącego do wytwarzania dymu podczas pokazów. Oprócz tego na drążku sterowym zainstalowana jest sprężyna, która umożliwia bardziej precyzyjne sterowanie lotem. Według oficjalnych danych US Navy każdy z nich może powrócić do służby na lotniskowcu w ciągu 72 godzin (Czarna seria lotnictwa wojskowego USA, 2018-04-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.