Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

United zamawiają następne Dreamlinery

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 października 2018

United Airlines ogłosiły, że ponownie powiększą flotę swoich Dreamlinerów, zamawiając 9 Boeingów 787-9. Transakcja została wyceniona na 2,53 mld USD (9,44 mld zł) według cen katalogowych.

Nowe Dreamlinery 787-9 United Airlines wejdą do eksploatacji w 2020 / Ilustracja: Boeing

Według przedstawicieli linii zamówienie odzwierciedla strategię polegającą na zastąpieniu starszych samolotów szerokokadłubowych nowymi, od 2020. Amerykański przewoźnik, który ogłosił w lipcu zakup czterech 787-9, zamówił łącznie 64 Dreamlinery.

Boeing 787 Dreamliner odniósł tak wielkie sukcesy na rynku ze względu na wspaniałych partnerów, takich jak United Airlines, które dzięki niezrównanym osiągom samolotu otworzyły nowe trasy i zaoferowały pasażerom wspaniałe wrażenia z podróży. Wszyscy jesteśmy bardzo dumni z tego, że United złożyły powtórne zamówienie [na Dreamlinery] – powiedział Ihssane Mounir, starszy wiceprezes Boeing Commercial Airplanes ds. globalnej sprzedaży i marketingu.

United rozpoczęły eksploatację Dreamlinerów w 2012, obsługując trasy międzykontynentalne, m.in. z Houston do Sydney i z San Francisco do Singapuru. Użytkowane przez Amerykanów 787-9 są przystosowane do przewozu 252 pasażerów.

Szefowie United Airlines planują 7 stycznia 2019 wprowadzić do służby swojego pierwszego 787-10 na trasę Newark – Los Angeles. W lutym 2019 samoloty tego modelu rozpoczną obsługę połączenia Newark – San Francisco (Nowa trasa United Airlines do Pragi, 2018-09-03, Kolejne A350 dla United Airlines , 2017-09-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra