Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air Botswana nowym użytkownikiem ATR 72-600

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 listopada 2018

Linie Air Botswana, narodowy przewoźnik Botswany, odebrały w zeszły piątek w zakładach w Tuluzie, pierwszy samolot turbośmigłowy komunikacji regionalnej ATR 72-600. Drugi dołączy do niego przed końcem roku. Kontrakt w sprawie ich zakupu został podpisany w lipcu br.

Do końca roku Air Botswana mają dysponować parą ATR 72-600 / Zdjęcie: ATR

Nowe botswańskie ATR 72-600 są wyposażone w kabinę w układzie dwuklasowym, mieszczącą 70 pasażerów. Ich napęd stanowią silniki PW127N, mające opcję tzw. super-doładowania, która umożliwia im operowania z w klimacie gorącym z lotnisk położonych na dużych wysokościach, takich jak Johannesburg, Gaborone i Maun.

Obecnie Air Botswana eksploatują także inne samoloty produkowane przez francusko-włoskie konsorcjum: 3 ATR 42-500 i jednego ATR 72-500. Ich portfel zamówień obejmuje też parę Embraerów 170, które zostaną odkupione od Saudi Aramco.

Komentując odebranie pierwszego ATR 72-600, prezes Air Botswana Agnes Tsholofelo Khunwana powiedziała: Używamy ATR od ponad 20 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z ich wyników operacyjnych. Najnowsza generacja ATR pozwoli nam zapewnić naszym klientom najwyższe standardy komfortu, niezawodności i efektywności ekologicznej. Modele ATR 72-600 mają również niezwykle niskie zużycie paliwa i poziom emisji CO2, co stanowi ważną wartość dodaną.

Prezes ATR Stefano Bortoli dodał: Air Botswana są wieloletnim użytkownikiem samolotów ATR. Modernizacja ich floty poprzez wprowadzenie ATR 72-600 jest oznaką zaufania i jesteśmy z tego bardzo dumni. Dzięki ponad 120 samolotom latającym w Afryce, turbośmigłowe ATR są właściwym samolotem dla lotnictwa regionalnego w Afryce, teraz i w przyszłości, dzięki ich bezkonkurencyjnej ekonomii, efektywności ekologicznej i komfortowi. ATR chce odegrać ważną rolę we wspieraniu lokalnych gospodarek i rozwoju społeczności w Afryce (Prognoza rynku ATR, 2018-07-03).

Utworzone w 1988 Air Botswana przyczyniają się do rozwoju turystyki i biznesu w tym kraju i są aktywnym członkiem Stowarzyszenia Afrykańskich Linii Lotniczych. Ich hubem jest port lotniczy Gaborone, gdzie znajduje się także należący do przewoźnika na nowoczesny hangar obsługowy, w którym personel techniczny Air Botswana wykonuje prace dla potrzeb własnych i innych afrykańskich przewoźników.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.