W zakładach COMAC (Commercial Aircraft Corp of China) w Szanghaju wyprodukowano pierwszą sekcję kadłuba samolotu pasażerskiego CR929. Ma ona długość 15 m i średnicę 6 m i jest w całości wykonana z kompozytów. Element przeznaczony jest do prób statycznych, a jego zadaniem jest pomoc w zaprojektowaniu docelowej struktury kadłuba samolotu.
CR (China Russia) 929 jest opracowywany wspólnie przez COMAC i rosyjską OAK. Chińczycy odpowiadają za produkcję kadłuba. Ostateczny montaż samolotu realizowany będzie w Szanghaju. Włoski koncern Leonardo podpisał memorandum o współpracy z Kangde Investment Group w celu utworzenia chińskiego zakładu produkcji kompozytowych zespołów kadłuba CR929. Natomiast kompozytowe skrzydła samolotu, usterzenie i sekcja ogonowa będą produkowane w Rosji.
Oczekuje się, że dostawcy silników i podwozi zostaną wybrani w pierwszej połowie przyszłego roku, a projekt szczegółowy będzie gotowy do końca 2019. Oblot prototypu zaplanowano na 2023, a dostawy pierwszych samolotów seryjnych mają rozpocząć się 2 lata później, niezwłocznie po uzyskaniu Certyfikatu Typu (CR 929 – chińsko-rosyjski samolot szerokokadłubowy , 2017-09-29).