Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Letnie nowości Air France KLM

Lotnictwo cywilne, 22 marca 2019

W tym roku letni rozkład Air France i KLM obowiązuje od 31 marca do 27 października 2019. W nadchodzącym sezonie Grupa Air France KLM zwiększy oferowanie o 2%, a jej oferta będzie obejmować dodatkowe 58 tras – w tym dwa nowe połączenia z/do Polski.

W nadchodzącym sezonie letnim Grupa Air France KLM zwiększy oferowanie o 2%, a jej oferta będzie obejmować dodatkowe 58 tras / Zdjęcie: Air France-KLM

Od 31 marca nasi klienci będą mogli polecieć na 58 nowych trasach uruchomionych przez linie należące do Grupy: Air France, KLM i Transavię. Naszym zobowiązaniem wobec klientów jest gwarancja jednolitej i bezproblemowej podróży, która spełni ich oczekiwania. Aby zrealizować tą obietnicę, będziemy harmonizować ofertę skierowaną do klientów premium i zapewniać najlepszy produkt dostępny na wszystkich lotach. Będąc wiodącą grupą lotniczą pod względem liczby połączeń międzykontynentalnych z wylotem z Europy, która w ubiegłym roku przetransportowała ponad 100 mln pasażerów, mamy jasny cel wspierany przez wszystkie zespoły naszych pracowników: Air France, KLM i Transavia muszą być najchętniej wybieranymi markami przy wszelkich podróżach w Europie i z Europy w świat – powiedział Benjamin Smith, prezes Air France-KLM.

Oferta lotów międzykontynentalnych wzbogaci się o 4 nowe połączenia: 2 trasy oferowane przez Air France z wylotem z Paryża: Dallas (Stany Zjednoczone) od 31 marca i Quito (Ekwador), a także 2 trasy KLM z Amsterdamu do Stanów Zjednoczonych: Boston – od 31 marca i Las Vegas – od 6 czerwca. W porównaniu do ubiegłego lata, Grupa uruchomi w sumie 26 nowych tras europejskich, wliczając loty z portów regionalnych i wewnętrzne na terenie Francji.

W nadchodzącym sezonie Grupa Air France KLM rozpoczyna loty z Paryża do: Belgradu (Sebia), Tbilisi (Gruzja) i Lorient (Francja) – stałe, od 31 marca oraz Heraklionu (Kreta, Grecja), Olbii (Sardynia, Włochy), Palermo (Sycylia, Włochy) i Splitu (Chorwacja) – sezonowe w okresie wiosny / wakacji, a także z Amsterdamu do Neapolu (Włochy), od 21 kwietnia.

Od 31 marca Air France zaoferuje loty na nowej trasie z Paryża do Dallas (5 razy w tygodniu) na pokładzie Airbusa A330 wyposażonego w nowe kabiny wszystkich klas. KLM uruchomią loty do nowych destynacji amerykańskich – Bostonu i Las Vegas, a także zwiększy częstotliwość lotów do San Francisco (do 6 razy w tygodniu). Air France zwiększy liczbę lotów z Paryża do Toronto (10 razy w tygodniu), dokąd będzie można polecieć na pokładzie Boeinga 777-200, wyposażonego w nowe kabiny.

Wraz z rosnącą popularnością brazylijskiej Fortalezy, do której Air France i KLM rozpoczęły loty w zeszłym roku, linie zwiększają liczbę rejsów – do 3 tygodniowo z Paryża i do 4 z Amsterdamu. Co więcej, po 26 czerwca loty na tej trasie obsługiwane do tej pory przez spółkę JOON – zostają przekazane Air France. Zwiększy się liczba lotów KLM do Bogoty i Cartageny (do 5 tygodniowo), a Air France zaoferują 3 loty tygodniowo do Kostaryki. Od 14 maja będzie można polecieć na nowej trasie z Paryża do Quito (Ekwador) – początkowo na pokładzie JOON, a po 26 czerwca lot będzie wykonywany przez Air France (3 razy w tygodniu). Liczba lotów KLM z Amsterdamu do Paramaribo (Surinam) po 1 lipca b.r. wzrośnie do 5 tygodniowo. Air France stopniowo będą wznawiały loty do St. Martin, oferując docelowo 3 rejsy tygodniowo, natomiast KLM po 5 lipca dodadzą trzecią rotację tygodniowo do St.Martin i Curacao (lot łączony). Do 7 tygodniowo wzrośnie liczba lotów Air France z Paryża do Limy (Peru) i w tej samej liczbie do Panamy.

Grupa wzmacnia ofertę do Japonii – przybędą dwa dodatkowe loty tygodniowo z Paryża do Tokio-Haneda (w sumie 12 tygodniowo) i 3 dodatkowe loty z Amsterdamu do Tokio-Narita (w sumie 10 tygodniowo), a KLM zwiększa liczbę lotów z Amsterdamu do Szanghaju do 12 tygodniowo. Na trasach Air France do Bengaluru i Delhi będzie latać Airbus A330 wyposażony w zupełnie nowe kabiny.

Wzrośnie liczba rejsów Air France z Paryża do Nairobi (Kenia) do 5 tygodniowo. Na tej trasie przewoźnik także będzie oferował podróż na pokładzie Airbusa A330 wyposażonego w nowe kabiny. Dodatkowo Air France zaoferują 17 lotów tygodniowo do Abidżanu (Wybrzeże Kości Słoniowej).

W stosunku do ubiegłorocznego sezonu letniego, oferta lotów Grupy Air France KLM z/do Polski wzbogaci się o kolejne 2 trasy. 6 maja KLM zainaugurują połączenie Wrocław – Amsterdam, oferując 7 lotów w tygodniu. Natomiast loty Transavii między Krakowem a Eindhoven (4 razy w tygodniu) to kontynuacja połączenia zainaugurowanego w ostatnim sezonie zimowym. Ponadto Air France nadal oferują regularne połączenie ze swoim portem Paryżu – z Warszawy do 4 razy dziennie i 1 raz dziennie z Wrocławia. Kontynuowana jest dotychczasowa oferta lotów KLM do Amsterdamu, która obejmuje po 3 połączenia dziennie z Gdańska i Warszawy i 4 z Krakowa. Wraz z planowanym od maja lotem KLM z/do Wrocławia wspólna oferta Air France i KLM z / do Polski będzie wynosiła już 104 loty tygodniowo.

Grupa Air France-KLM planuje w nadchodzącym sezonie wdrażać nową politykę zarządzania flotą dalekiego zasięgu, oferując na głównych trasach Air France klasę pierwszą La Première i przydzielając A380 do obsługi połączeń do Stanów Zjednoczonych, a KLM będą oferować nową klasę biznes na wszystkich trasach dalekiego zasięgu.

KLM mają już 13 Dreamlinerów 787-9, a pierwszy z zamówionych Boeingów 787-10 (o pojemności 344 miejsc) zasili flotę przewoźnika 1 czerwca. KLM docelowo będą dysponować 8 samolotami tego typu, które zostaną dostarczone do końca 2020.

Natomiast od września do dyspozycji pasażerów Air France dostępny będzie pierwszy z siedmiu Airbusów A350-900 (mieszczących 324 podróżnych), a kolejne przewoźnik otrzyma do końca 2020. W sezonie letnim Air France będzie dysponować flotą 9 Dreamlinerów 787-9, z których dwa ostatnie zostaną włączone do operacji tej wiosny. Transavia w sezonie letnim będzie posiadać 79 Boeingów 737 (Air France prezentuje odnowione Airbusy A330, 2019-02-12).

4 marca Air France, KLM i Virgin Atlantic ogłosiły swoją pierwszą umowę code-share, oferując klientom nowe opcje podróży pomiędzy Europą a Ameryką Północną, a także możliwości gromadzenia mil w swoich programach lojalnościowych. Dzięki nowemu partnerstwu klienci trzech linii lotniczych mogą komponować dostosowane do ich indywidualnych potrzeb podróże transatlantyckie. Dla klientów Air France i KLM oznacza to dodatkowy wybór 24 połączeń pomiędzy Wielką Brytanią, a Ameryką Północną przez Londyn-Heathrow i Manchester. W efekcie oferta będzie obejmowała więcej lotów np. do Miami przez Amsterdam i Londyn-Heathrow, czy do Nowego Jorku przez Paryż i Manchester.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.