Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot LAH

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 04 lipca 2019

W zakładach Korea Aerospace Industries (KAI) w Sacheon przeprowono dzisiaj, 4 lipca, pierwszy lot prototypu lekkiego śmigłowca uzbrojonego (Light Armed Helicopter, LAH). Lot trwał 20 minut i objemował zawis na wysokości 10 m i przemieszczenie do przodu, do tyłu i na boki. Załogę stanowili pilot KAI i lotnik wojsk lądowych.

LAH podczas pierwszego lotu / Zdjęcie: KAI

Producent zakłada, że próby śmigłowca zakończą się w połowie 2022. Do listopada tego samego roku ma być przeprowadzona ocena zdolności bojowych LAH.

Uzbrojony w 20-mm trzylufowy wkm i 4 pociski przeciwpancerne lub wyrzutnie 70-mm npr, mający maksymalną masę do startu 4900 kg, LAH ma rozwijać prędkość maksymalną 324 km/h. jego napęd stanowią 2 silniki turbowałowe Safran (Turbomeca) Ariel 2L2 o mocy 1032 KM każdy. Specjalnie dla jego potrzeb opracowywany jest nowy kpr powietrze-ziemia Cheongeom, który zastąpi ppk TOW (Naziemne testy LAH, 2019-04-10).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.