Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ekstremalne próby Mi-38

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 lipca 2019

Specjaliści z zakładów im. Mila zakończyli serię prób w locie śmigłowca Mi-38 prowadzonych zgodnie z przepisami dotyczącymi lotów według wskazań przyrządów (IFR), a także w skrajnie wysokich temperaturach i na dużych wysokościach. Wyniki testów zostały dostarczone Federalnej Agencji Transportu Lotniczego (Rosawiacji) w celu uzupełnienia Certyfikatu Typu śmigłowca.

W wersji pasażerskiej Mi-38 może przewozić do 30 osób / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Mi-38 wykonał ponad 50 lotów w mieście Astrachań, potwierdzając zdolność w temperaturze otoczenia do +45o C. Próby na dużej wysokości przeprowadzono na górze Elbrus – ich wyniki potwierdziły zdolność śmigłowca do lotu na wysokości do 3000 m n. p. m.. Ponadto wiropłat wykonał 50 lotów, podczas których oceniano możliwość pilotowania i nawigacji przy braku widoczności miejsc orientacyjnych i horyzontu.

Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie śmigłowcem zarówno ze strony rosyjskich, jak i zagranicznych klientów, staramy się maksymalnie przetestować i udokumentować jego możliwości. W szczególności planujemy przetestować nowy układ obserwacyjny i certyfikować nowe łopaty wirnika nośnego ( które będą również używane w Mi-171A2) w najbliższej przyszłości – powiedział dyrektor generalny holdingu Wiertalioty Rossii Andriej Boginskij.

Śmigłowiec Mi-38 jest napędzany silnikami TW-117W o mocy 2100 kW każdy, zaprojektowanymi przez biuro im. Klimowa. W wersji pasażerskiej może przewozić do 30 osób. Jego załoga składa się z 1-3 lotników. Maksymalna masa ładunku przewożonego w kabinie wynosi 6000 kg, a na podwieszeniu – 7000 kg.

Mi-38 może być używany do transportu ładunków i pasażerów, operacji poszukiwawczych i ratowniczych oraz przewozu VIP-ów. Operacje te można prowadzić w różnorodnych klimatach – tropikalnym i arktycznym – a także w środowisku morskim (Mi-38T w kamuflażu, 2019-05-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.