Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż prototypu Mi-38T

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 23 sierpnia 2017

W zakładach w Kazaniu, wchodzących w skład holdingu Wiertalioty Rossii, rozpoczęto montaż pierwszego prototypu śmigłowca transportowego Mi-38T. W lipcu br. resort obrony FR zawarł z producentem porozumienie o dostarczeniu 2 wiropłatów tego typu do końca 2019.

Do końca 2019 producent ma dostarczyć wojsku 2 prototypy Mi-38T, będącego wojskową wersją widocznego na zdjęciu Mi-38 / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Mi-38T jest wojskową wersją Mi-38, skonstruowanego przez moskiewskie zakłady śmigłowcowe im. Mila (Certyfikaty dla rosyjskich śmigłowców , 2015-12-31). W jego konstrukcji użyte będą wyłącznie zespoły i agregaty produkcji rosyjskiej. Wiropłat ma być wyposażony w instalację paliwową ze zbiornikami odpornymi na wybuch w przypadku przestrzelenia lub awaryjnego lądowania, o zwiększonej pojemności, nowe urządzenia łączności. Mi-38T ma być zdolny do wykonywania lotów nad morzem i Arktyką.

Zamówienie seryjnych Mi-38T zależeć będzie od wyników prób państwowych w/w prototypów. Jeżeli okażą się one pozytywne, Wojska Lotniczo-Kosmiczne FR będą składały na nie zamówienia w ramach programu zakupów na l. 2018-2025.

Rozpoczęcie produkcji śmigłowców Mi-38T, przeznaczonych dla MO FR, to znaczące wydarzenie dla zakładów w Kazaniu i całego holdingu. Jest to konstrukcja unikatowa w historii rosyjskiego przemysłu śmigłowcowego. Spodziewamy się dużego zapotrzebowania na Mi-38 w Rosji i na całym świecie, od użytkowników potrzebujących śmigłowców o dużym udźwigu i dużej mocy zespołu napędowego  – stwierdził Andriej Bogińskij, dyrektor generalny holdingu Wiertalioty Rossii.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra