W czasie przygotowań do parady z okazji 70. rocznicy powstania ChRL, która ma odbyć się 1 października 2019 w Pekinie, ujawniane jest nowe uzbrojenie, w tym prawdopodobnie hiperdźwiękowe bsl. Jeden z takich obiektów, zasłonięty plandeką, był przewożony na samochodowej platformie 8x8. Na podstawie opublikowanego zdjęcia można oszacować, że jego długość wynosi ok. 12 m.
Przewożony na platformie kadłub i centropłat różnią się od rysunków chińskiego hiperdźwiękowego bsl publikowanych wcześniej w Internecie. Według chińskich mediów, to prototyp uderzeniowego bezzałogowca, który ma rozwijać prędkość Ma5,5. Ma on zachowywać dużą zwrotność także w locie z prędkością zbliżoną do maksymalnej. Na razie nie wiadomo, jakiego typu napęd zastosowano w tym samolocie.
Jednym z priorytetów dla przemysłu zbrojeniowego Chin jest budowa kompleksów zdolnych do przełamywania obrony powietrznej. Bsl mają być jednym z kluczowych komponentów budowanego systemu. Póki co liderem w budowie latających obiektów rozwijających prędkość hiperdźwiękową jest Rosja (Test hiperdźwiękowego Kinżała, 2018-03-11). Chiny szybko odrabiają zaległości (Testy chińskiej rakiety hiperdźwiękowej, 2019-04-28). Z kolei Stanom Zjednoczonym Ameryki, mimo wielu prób (HCSW dla Lockheed Martina, 2018-04-24), nie udało się zbudować systemu, który osiągnąłby zdolność operacyjną.