Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Plany produkcji MS-21

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 28 listopada 2019

Rosyjska OAK (Zjednoczona korporacja lotnicza, ang. UAC) poinformowała, że planuje zbudowanie pierwszych 6 seryjnych samolotów pasażerskich Irkut MS-21 (ang. MC-21) w 2021. W 2022 ma ich powstać dwukrotnie więcej, a rok później 25. Od 2025 produkcja powinna osiągnąć poziom co najmniej 72 MS-21 rocznie.

Zdjęcie: Irkut

Dwa tygodnie temu przedstawiciele OAK informowali, że docelowo produkcja samolotów MS-21 powinna wynosić 120 rocznie. Jednak możliwości rosyjskiego przemysłu lotniczego, który funkcjonuje w warunkach sankcji USA, nie pozwalają na osiągnięcie poziomu rocznej produkcji większego niż 70. To i tak dużo w stosunku do obecnego poziomu zamówień, którymi dysponuje OAK. Od kilku lat wynoszą one zaledwie 175 egz. Najwięcej MS-21 zamówiły rosyjskie linie Aerofłot.

MS-21 (oferowany poza FR jako MC-21) jest samolotem pasażerskim średniego zasięgu z 163 do 211 miejscami. Produkuje go Irkut z Irkucka. Samolot ma uzyskać rosyjski certyfikat typu do końca 2020, który rok powinien zostać potwierdzony przez EASA (MS-21 w Uljanowsku, 2019-04-30).

Rosyjski przemysł lotniczy produkuje aktualnie tylko jeden pasażerski samolot nowej generacji – SSJ 100. Do tej pory powstało 155 seryjnych maszyn tego typu. W kolejnych latach ma być produkowanych po 30 SSJ 100 rocznie. Samoloty tego typu mogą przewozić po ok. 100 pasażerów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.