Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dodatkowe A350 dla Air France

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 12 grudnia 2019

Grupa Air France-KLM postanowiła złożyć zamówienie na 10 dodatkowych Airbusów A350-900. Samoloty mają być eksploatowane przez Air France, które wycofają swoje A380 do końca 2022. Kierownictwo Air France-KLM twierdzi, że decyzja jest zgodna ze strategią unifikacji floty.

W wyniku najnowszej umowy Air France będą dysponowały 38 A350-900 / Zdjęcie: Airbus

Racjonalizacja i modernizacja floty ma zasadnicze znaczenie dla naszych ponownych starań, aby przewodzić Europie. Wzmocni to nasze wyniki zarówno z ekonomicznego, jak i operacyjnego punktu widzenia, i pomoże nam zrealizować nasz ambitny program zrównoważonego rozwoju. […] Airbus A350-900 jest klejnotem europejskiej wiedzy i faworytem pasażerów. Cieszymy się, że stanie się kluczowym aktywem floty Air France – powiedział Benjamin Smith, dyrektor generalny grupy Air France-KLM

Ben prowadzi imponującą transformację Air France-KLM i czujemy się zaszczyceni, że nasze A350 zostały wybrane w ramach tego przedsięwzięcia. Szczerze dziękujemy grupie Air France-KLM za zaufanie, jakim nas obdarzyła – dodał Guillaume Faury, dyrektor generalny Airbusa.

W wyniku najnowszej umowy Air France będą dysponowały 38 A350-900. Palny francuskiego przewoźnika zakładają, że do 2023 jego flota dalekiego zasięgu będzie liczyć 116 samolotów Airbusa (A330 i A350) i Boeinga (787 i 777). Dodatkowe A350 pozwolą również Air France na przyspieszenie wycofania z eksploatacji A340 w pierwszym kwartale 2021 (Air France będą latać na biopaliwie, 2019-12-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.